شعارهای انتخاباتی باید براساس واقعیت ها تبیین شود


شعارهای انتخاباتی باید براساس واقعیت ها تبیین شود

بجنورد- ایرنا- رییس دانشکده علوم قرآنی بجنورد گفت: تبیین شعارها و وعده های انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی باید بر اساس واقعیت جامعه باشد و قابلیت اجرایی نیز در جامعه از سوی رییس جمهور منتخب داشته باشد.

حجت الاسلام رحیم مهدوی پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعارهای فاقد پشتوانه اجرایی باعث رو گردانی مردم از صندوق های رای خواهد شد.

وی اضافه کرد: اگرچه مردم ایران همیشه در لحظات حساس با حضور در صحنه های سیاسی حماسه خلق می کنند، ولی کاندیدای انتخابات رییس جمهوری هم باید برنامه های عملیاتی، کارشناسی شده و براساس واقعیت برای حل مشکلات موجود ارایه دهند تا شاهد تشویق مردم به سوی انتخاباتی پرشور باشیم.

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران تجربیات موفقی در حوزه مشارکت سیاسی مردم دارد، اظهار داشت: کشور ما سرمایه سیاسی ارزشمندی در مشارکت سیاسی و انتخابات دارد و در انتخابات پیش رو باید با استفاده از تجربیات گذشته از آسیب هایی چون تخریب نامزد های انتخاباتی که آثاری مخرب بر مشارکت مردم دارد، جلوگیری شود.

حجت الاسلام مهدوی پور افزود: در واقع افرادی که از سوی شورای نگهبان صلاحیتشان تایید شود، افراد اصلحی هستند که خدمات ویژه ای برای کشور انجام داده اند و تخریب این افراد برای کسب آرا ، اقدامی قابل پذیرش و منطقی نیست.

وی بهره گیری از افراد سالم، رسانه ها و مطبوعات مورد اعتماد مردم در فضای سیاسی کشور را از مولفه های مهم مشارکت حداکثری دانست و گفت: رسانه‌ها و مطبوعات مردم را نسبت به حقوق و مسوولیت‌ آنها در تعیین سرنوشت کشور آشنا کنند.

حجت الاسلام مهدوی پور تزریق روحیه نشاط و امید و اعتماد سازی در جامعه را از دیگر وظایف رسانه ها اعلام کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان روز جمعه ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ در کشور برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک