تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت سازمان نوسازی مدارس در سطح کشور است


تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت سازمان نوسازی مدارس در سطح کشور است

معاون وزیر ‌آموزش و پرورش در جریان بازدید از پروژه‌های در دست احداث شهرستان تفت گفت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام همچنان در اولویت برنامه‌های امسال سازمان نوسازی مدارس کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در بازدید از پروژه های آموزشی در دست احداث و نیمه‌تمام شهرستان تفت با اشاره به پروژه 12 کلاسه اسلامیه که از 30 سال پیش، نیمه کاره رها شده است، اظهار داشت: وقتی پروژه ای 30 سال به حال خود رها شود در واقع منابع کشور هدر رفته و نتوانسته ایم از آن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نیمه کاره رها کردن پروژه ها، هزینه اصلاح سازه را به دنبال دارد، افزود: بدترین ظلم در حق سیستم عمرانی این است که عمر و زمان ساخت یک پروژه را طولانی کنیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس تاکید کرد: بر همین اساس اولویت ما تکمیل پروژه های نیمه تمام است و تلاش کردیم مدت زمان و پروسه ساخت پروژه ها را کاهش دهیم و به 18 ماه برسانیم.

رخشانی‌مهر تاکید کرد: حضور خیران در شهرستان تفت قابل توجه است و تعداد زیادی پروژه خیرساز در این شهرستان وجود دارد که برخی از آنها به بهره برداری رسیده و تعدادی هم نیمه کاره است که با تعیین سهم دولت، وارد فاز بهره‌برداری می‌شود.

وی عنوان کرد: با تلاش و پیگیری مسئولین و نمایندگان منطقه این اطمینان را می‌دهم اتفاقات خوبی در حوزه مدرسه‌سازی رخ دهد و پروژه‌ها با سرعت مناسبی پیش برود تا در مهرماه آینده و دهه فجر 1400 پروژه‌های خوبی تحویل آموزش و پرورش دهیم.

طرح توسعه مدرسه خیرساز در شهرستان تفت کلنگ زنی شد

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور صبح امروز همچنین در مراسم کلنگ زنی طرح توسعه مدرسه خیرساز مهدیان در روستای همت‌آباد تفت اظهار داشت: حضور خیران مدرسه ساز در استان یزد به ویژه شهرستان تفت، تحسین برانگیز و قابل توجه است.

وی با تاکید بر اینکه دولت نیز به دنبال تکمیل وتحقق کامل تعهدات خود در قبال خیران مدرسه ساز و پروژه ‌های آنهاست، افزود: تعدادی از پروژه‌های خیرساز به دلیل عدم انجام تعهدات دولت معطل مانده بود که در پایان سال 99 اعتبارات خوبی به آنها تخصیص یافت و به زودی تکمیل می شوند.

پایان پیام/260

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا