ارائه ویژگی جدید پرداخت رمز ارز با برنامه سیگنال


ارائه ویژگی جدید پرداخت رمز ارز با برنامه سیگنال

سیگنال ویژگی جدیدی را به برنامه خود اضافه کرده که پرداخت با رمز ارز را برای کاربران خود امکان پذیر می‌سازد.


سیگنال ویژگی جدیدی را به برنامه خود اضافه کرده که پرداخت با رمز ارز را برای کاربران خود امکان پذیر می‌سازد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیام رسان سیگنال (Signal) در حال آزمایش یک ویژگی پرداخت است که به شما امکان می‌دهد ارز رمزنگاری شده برای دوستان خود ارسال کنید.

سیگنال روز سه شنبه اعلام کرد که در حال آزمایش سیستم جدید پرداخت همتا به همتا در نسخه بتای برنامه‌های خود است. این ویژگی جدید که سیگنال پیمنت (Signal Payments) یا پرداخت سیگنال نامیده می شود، اکنون فقط از یک پروتکل پشتیبانی می‌کند، کیف پول MobileCoin و ارز رمزنگاری شده همراه آن MOB.

پلتفرم MobileCoin با موسس و مدیرعامل سیگنال، مکسی مارلین اسپایک، که پیش از آخرین دور بودجه اعلام شده در ماه گذشته، به این شرکت مشاوره داد، ارتباط نزدیکی دارد.

پرداخت ارز دیجیتال در سیگنال با MobileCoin

رئیس رشد و ارتباطات سیگنال Jun Harada، در یک پست وبلاگی نوشت: "اولین پروتکل پرداختی که ما پشتیبانی آن را اضافه کرده ایم، یک شبکه پرداخت متمرکز بر حریم خصوصی به نام MobileCoin است که ارز اختصاصی خود را با نام MOB دارد. مثل همیشه، هدف ما این است که داده‌های شما را به جای ما در دستان شما قرار دهیم. طراحی موبایل کوین به این معنی است که سیگنال به موجودی، سابقه معاملات یا وجوه شما دسترسی ندارد. اگر می‌خواهید به برنامه یا سرویس دیگری بروید هم می‌توانید در هر زمانی وجوه خود را منتقل کنید. "

ارائه ویژگی جدید پرداخت رمز ارز با برنامه سیگنال

این شرکت می‌گوید که علاقمندان به استفاده از این ویژگی باید در انگلستان زندگی کنند (در حال حاضر) و افرادی که شرایط لازم را دارند می‌توانند در MobileCoin ثبت نام کرده و از طریق بتا سیگنال به این ویژگی دسترسی پیدا کنند.

هارادا می‌نویسد: "این یک ویژگی بتا در حال توسعه است، لطفا کسانی که در انگلستان زندگی می‌کنند با بازخورد دادن به ما کمک کنند تا بهتر شویم. "

بیشتر بخوانید

آیا ارز‌های دیجیتال پول آینده دنیا خواهند شد؟ / ریسک بالای فعالیت در بازار رمز ارزها

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403