تعامل ناجا با مردم عادلانه و حکیمانه است


تعامل ناجا با مردم عادلانه و حکیمانه است

تهران - ایرنا - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه تعامل نیروی انتظامی با مردم بر مبنای الگوی رفتاری عادلانه و برخورد حکیمانه است، گفت: تعامل پلیس با دستگاه‌های مختلف و مراجع عظام با تدبیر فرمانده ناجا به خوبی برقرار است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در بیست و پنجمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران ناجا که به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، از تلاش های مخلصانه، مجاهدانه و مومنانه آحاد کارکنان شریف، فرماندهان، معاونان، مدیران و در صدر از زحمات هیئت رئیسه ناجا به ویژه مدیریت جهادی و انقلابی سردار اشتری قدردانی کرد و افزود: حضرت امام علی (ع) در نهج البلاغه به تشریح و تبیین تقوا و تقواگزینی اشاره کرده است، مراقبت دائمی از خود و کاری که بر عهده ماست در معنای تقوا جلوه می کند، فعالیت های مهمی که بر عهده ماست بدون تقوا امکان پذیر نیست و بدون مراقبت دائمی از خودمان، کارهایمان به سرانجام نمی رسد.

وی ادامه داد: کاری که با تقوا همراه نباشد، نتایج و ثمرات مثبتی ندارد و تقوا باید جلوه فردی، خانوادگی، سازمانی و اجتماعی داشته باشد. انسان متقی کسی است که بندگی خدا را بر همه چیز و همه کس ترجیح می دهد، اطاعت خداوند و بندگی حق بر تمام تمایلات فردی، خویشاوندی، روابط اجتماعی، سازمانی ارجح است.

ادیانی عمل به اهداف الهی را نیز جلوه ای از تقوا و بندگی خداوند دانست و گفت: برکت در امور در گرو عمل به احکام الهی است، همچنین انسان بایستی تلاش کند هر جا که جبهه و اهداف الهی به حضور او نیاز دارد به دور از محافظ کاری و به شکل انقلابی این جبهه و اهداف را یاری کند؛ در واقع تلاش کردن برای تحقق اهداف الهی نیز مصداقی از تقوا می باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جز به سربازی مقام معظم رهبری "مدظله العالی" نمی اندیشیم، با اشاره ای به سخنان سرلشکر پاسدار "محمدباقری"؛ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: خوشبختانه در درون سازمان و ناجا شاهد یک هماهنگی و تعامل بین بخشی مثال زدنی هستیم.

وی افزود: تعامل نیروی انتظامی با مردم نیز بر مبنای الگوی رفتاری "عادلانه" و " برخورد حکیمانه" است و البته شاهدیم که تعامل پلیس با دستگاه های مختلف و مراکز معنویت از جمله مراجع عظام با تدبیر فرمانده ناجا به خوبی برقرار می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در ادامه با اشاره به امنیت حاکم بر کشور پیرو تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری، تلاش نیروهای مسلح و پشتیبانی ملت شریف ایران اسلامی از نظام و رهبری، افزود: شاهد تلاش سبزپوشان ناجا برای برقراری نظم و امنیت در کشور هستیم و امروز باید بگویم با تجربه ای که ناجا در این امر دارد هیچ جریان برهم زننده ای نمی تواند امنیت را برهم زند و خدشه دار کند.

وی ادامه داد: امروز فرمانده ای انقلابی و دلسوز سکاندار نیروی عظیم انتظامی است، که همه ظرفیت و توان را به کار گرفته تا نه تنها خدشه ای به امنیت وارد نشود بلکه روز به روز شاهد ارتقاء این مهم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی یادآور شد: بنده شاهد تلاش های مخلصانه فرمانده ولایی، انقلابی و جهادی نیروی انتظامی هستم و لازم است که سایر فرماندهان با الگوگیری از سردار "اشتری" در تعامل با نیروهای زیرمجموعه از رویکردی پدرانه، برادرانه و مهربانانه بهره بگیرند.

تداوم طرح تحول کلانتری ها

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر لزوم تداوم اجرای طرح تحول کلانتری ها و تعالی رفتار کارکنان یادآور شد: اصلاح و بهبود روش های علمی در سازمان و انطباق با موازین شرعی از اساسی ترین اقداماتی است که بایستی در دستور کار قرار بگیرد.

وی گفت: رضایت مقام معظم رهبری از روند حرکت نیروی انتظامی سرمایه ای ارزشمند است و همه باید به گونه ای تلاش کنیم تا بتوانیم این سرمایه را حفظ و صیانت کنیم تا بتوانیم هر چه زودتر ساخت پلیس در تراز انقلاب اسلامی را محقق کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب