اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» در آستان های مقدس و بقاع متبرک ایران اسلامی


اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» در آستان های مقدس و بقاع متبرک ایران اسلامی

در راستای اجرای طرح نهضت سراسری روخوانی قرآن کریم با عنوان «من قرآن را دوست دارم» در آستان های مقدس و بقاع متبرک ایران اسلامی اجرا می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، در راستای اجرای طرح نهضت سراسری روخوانی قرآن کریم با عنوان «من قرآن را دوست دارم» در آستان های مقدس و بقاع متبرک ایران اسلامی، کارگروه قرآنی و فرهنگی در اولین جلسه سال جاری به میزبانی سازمان اوقاف و امور خیریه، ابعاد مختلف نحوه اجرای این طرح را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

در این جلسه پیگیری نهائی تکمیل سامانه اینترنتی این طرح، تهیه آئین نامه شرح وظایف دبیرخانه، سهمیه بندی جهت جذب قرآن آموزان در آستان ها، ارائه گواهی نامه از طریق سازمان دارالقرآن کشور، مذاکره با نهاد ها و برخی از وزارتخانه ها جهت ثبت نام در طرح، تهیه محتوای دروس، وظایف اعضاء کارگروه قرآنی در اجراء طرح، بررسی شیوه های تبلیغی و فرهنگی، تبلیغ همزمان در آستان ها و استفاده از ظرفیت رسانه ملی از نکات و مسائل بررسی شده در این جلسه بود.

در این رابطه پوستر طرح «من قرآن را دوست دارم» در آخرین سه شنبه ماه شعبان با برگزاری مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان در آستان ها و بقاع متبرکه رونمائی خواهد شد.

شایان ذکر است، طرح نهضت سراسری روخوانی قرآن کریم از مصوبات چهارمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرک ایران اسلامی، جهت اجرا به کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدسه ارجاع شده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!