ضرورت اخذ مجوز برای راه‌اندازی گروه‌های دوچرخه‌سواری


ضرورت اخذ مجوز برای راه‌اندازی گروه‌های دوچرخه‌سواری

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه برپایی و راه‌اندازی گروه‌های دوچرخه‌سواری مستلزم اخذ مجوزات لازم است، گفت: روز گذشته دوچرخه سواری در قالب یک گروه غیرمجاز حین تردد در محور لاکان به رشت بر اثر تصادف جان باخت.

سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری جلسات با تربیت بدنی و هیئت دوچرخه‌سواری در خصوص گروهای غیرمجاز این رشته ورزشی و الزام به اخذ مجوز و هماهنگی با نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: پلیس از فعالیت تورهای گردشگری، کوهنوردی و دوچرخه‌سواری غیرمجاز جلوگیری می‌کند.

وی با اعلام اینکه هرگونه فعالیت در این زمینه‌ها و برپایی و راه‌اندازی گروه‌های دوچرخه‌سواری مستلزم اخذ مجوزات لازم است، افزود: روز گذشته دوچرخه‌سواری در قالب یک گروه غیرمجاز حین تردد در محور لاکان به رشت بر اثر تصادف جان ‌باخت.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه دوچرخه‌سواران باید از تجهیزات ایمنی مانند کلاه ایمنی، ساق بند و دیگر وسایل ایمنی ایمن این ورزش استفاده کنند، خاطرنشان کرد: دوچرخه‌سواران باید از حرکت در نقاط کور وسایل نقلیه خودداری کرده و هنگام تاریکی هوا بدون چراغ جلو و عقب تردد نکنند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه دوچرخه‌سواران باید از مسیر ویژه‌ای که برای آنها تعریف شده عبور کرده و در صورت نبود چنین مسیری به طور کامل از سمت راست و هم‌سو با جریان ترافیک حرکت کنند از آنها خواست، از تردد در بزرگ‌راه‌ها و محل‌هایی که سرعت وسایل نقلیه بالا است، خودداری کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری