بندر بوشهر در سه شاخص موفق به کسب رتبه دوم کشور شد


بندر بوشهر در سه شاخص موفق به کسب رتبه دوم کشور شد

بوشهر-ایرنا- رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در ارزیابی صورت گرفته ویژه سال 99 این اداره کل در سه شاخص اچ.اس.ایی، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل موفق به کسب رتبه دوم در بین بنادر کشور شد.

نرگس علیپور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کسب این موفقیت ملزم به رعایت الزام‌‏های بین المللی، ملی و سازمانی است که این موارد در بندر بوشهر با جدیت هر چه تمام‏ اجرایی شده است.

وی بیان کرد: پیاده ‎سازی سیستم‌های مدیریتی ایمنی، بهداشت حرفه‏‌ای و محیط زیست در دامنه کاربرد اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر منجر به ارتقا عملکرد این اداره کل و کسب رتبه دوم کشوری شد.

علیپور ادامه داد: موضوع‌های مدیریت بحران در بحث پیشگیرانه، مدیریت ریسک، برنامه زمان‌بندی اجرای الزام‌ها، تجزیه و تحلیل حوادث از جمله شاخص‌های منجر به کسب این موفقیت است.

وی اظهار داشت: بهبود مستمر در شاخص‌های شبه حوادث، محیط زیست، بهداشت اماکن و ایمنی اسکله‌ها، ساختمان، انبارها و شناورهای خدماتی از دیگر موارد تاثیرگذار در اختصاص رتبه دوم کشور در مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و اچ اس ایی به بندر بوشهر است.

علیپور گفت: رعایت الزام‏‌های مرتبط با حوزه ‎های یاد شده باعث کاهش میزان حوادث و کاهش میزان عدم انطباق‌‏ها شده و همچنین منجر به ارتقا سطح ایمنی بندری و تجهیزات آن شده است.

اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در سال ۹۸ نیز موفق به کسب رتبه نخست اچ.اس.ایی، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید