عبادی طلایی شد، فلاح به مدال نقره دست یافت


عبادی طلایی شد، فلاح به مدال نقره دست یافت

تهران - ایرنا- در ادامه رقابت‌های بین‌المللی کشتی بلغارستان، جمال عبادی به مدال طلا رسید و مهدی فلاح نیز در کشتی فرنگی مدال نقره را از آن خود کرد.

به گزارش ایرنا، در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد جمال عبادی در دور نخست با نتیجه ۵ بر یک کانات موسابکوف از قزاقستان را شکست داد و در دور دوم نیز با نتیجه ۸ بر یک ولادمیر کامکرلیدزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله مقابل میهایل گئورگیف از بلغارستان با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. او در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۳ نورلان بکجانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی، مهدی فلاح پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه ۵ بر یک آوندانو از ونزوئلا را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. او در این مرحله دانیل الکساندراف از بلغارستان را با نتیجه ۶ بر ۳ از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. فلاح در این دیدار زورابی داتوناشویلی کشتی گیر گرجستانی الاصل و قهرمان اروپا از صربستان را پیش رو داشت که با نتیجه ۳ بریک شکست خورد و به مدال نقره رسید.

رقابت‌های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از روز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه در شهر پلودیو بلغارستان آغاز شده و در حال برگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی