آیین معارفه رئیس جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار خواهد شد+سوابق رئیس جدید


 آیین معارفه رئیس جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار خواهد شد+سوابق رئیس جدید

آیین معارفه ریاست جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد جناب حجت الاسلام و المسلمین حسین محمد ابراهیم، فردا یک شنبه، 22 فروردین ماه، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حضور حداقلی مدعوین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، آیین معارفه ریاست جدید مرکز رسیدگی به امور مساجدحجت الاسلام و المسلمین حسین محمد ابراهیم، فردا یک شنبه، 22 فروردین ماه، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حضور حداقلی میهمانان و مدعوین، برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد ابراهیم، متولد 1341 در شهرری و دارای تحصیلات عالی حوزوی زیر نظر اساتیدی چون حضرات آیات اشتهاردی، اعتمادی، پایانی و وجدانی فخر، در مشهد مقدس و قم می باشند.

رئیس جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد، دارای مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه مفید قم بوده و علاوه بر تدریس در حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری و مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع)، سابقه 15 سال امامت جماعت در مساجد مختلف استان تهران از جمله مسجد خاتم النبیین (ع) و مسجد چهارده معصوم (ع) شهرری را نیز دارا می باشند.

سابقه 25 سال مدیریت در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (ودجا)، از اهم فعالیت ها و سوابق مدیریتی ایشان محسوب می شود، و از مهم ترین آنها می توان به رئیس دفتر امور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان هوا و فضا و رئیس اداره عقیدتی سیاسی صنایع الکترونیک ایران، اشاره کرد.

شایان ذکر است پیش از این، حجت الاسلام و المسلمین علی نوری، سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد بوده که فردا با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و مسئولان و مدیران دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تکریم و تودیع می شود و حجت الاسلام و المسلمین محمدابراهیم، ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد را عهده دار خواهد شد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج