صندوق کارآفرینی امید ابرکوه، زمینه اشتغال 400 نفر را فراهم کرد


صندوق کارآفرینی امید ابرکوه، زمینه اشتغال 400 نفر را فراهم کرد

یزد- ایرنا- مدیر صندوق کارآفرینی امید ابرکوه گفت: این صندوق پارسال با پرداخت وام های قرض الحسنه زمینه اشتغال 400 نفر را در این شهرستان دربخش های مختلف فراهم کرد.

همایون اشکورجیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد اشتغال با پرداخت ۸۷ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال وام در قالب ۲۳۳ فقره در زمینه های کشاورزی ، صنعتی ، خدمات ، گردشگری و دامداری فراهم شده است.

وی با بیان اینکه سقف وام های پرداختی از ۵۰ میلیون ریال تا ۲۰ میلیارد ریال است اظهار کرد: بیشترین مبلغ که ۵۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال است از محل اعتبارات بنیاد برکت به ۱۸۱ نفر متقاضی برای ایجاد اشتغال ۳۰۰ نفر پرداخت شد.

اشکورجیری ادامه داد: همچنین از محل تسهیلات ویژه ریاست جمهوری ، بنیاد شهید و صندوق هنرمندان نیز ۱۳پرونده تسهیلات مجموعا به مبلغ حدود ۱۲ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.

مدیر صندوق کارآفرین امید ابرکوه همچنین خاطرنشان کرد: ۱۱ فقره وام اشتغال به متقاضیان و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به ارزش ۲میلیاردو ۲۵۰میلیون ریال درهمین مدت به متقاضیان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه بازپرداخت تسهیلات ، ۳۶ تا ۷۲ ماه است یاد آورشد: این تسهیلات نیز در راستای حمایت از اشتغال در بخش کشاورزی ، صنعت ، صندوق های خرد محلی ، بخش خدمات پرداخت شده است.

مسوول صندوق کار آفرین امید ابرکوه با اشاره به اینکه این صندوق به دنبال حمایت از شغل‌های جدید و شناسایی فرصت‌های جدید است، اضافه کرد: برای توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال با تعامل و همکاری مسوولان تلاش خواهیم کرد.

مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !