فرماندار پلدختر: تحقق شعار سال به فرهنگ عمومی تبدیل شود


فرماندار پلدختر: تحقق شعار سال به فرهنگ عمومی تبدیل شود

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار پلدختر گفت: تحقق شعار سال تحت عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود تا همه خود را در قبال عملیاتی کردن این مهم مسوول بدانند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر حسن رضاییان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار کرد: همه متولیان و مسئولان موظف هستند بر اساس شرح وظایف حوزه کاری خود در زمینه های مختلف به ویژه توسعه اشتغال و تولید با تمام توان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح فرهنگ جامعه، یک نیاز ضروری برای تعالی، توسعه و پیشرفت است گفت: تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند در سایه تعامل، هماهنگی و اتحاد، برای رفع موانع و چالش‌های تولید اقدام کنند.

وی افزود: مردم نباید با وجود ظرفیت‌های عظیم خدادادی و بستر ایجاد شده در نظام جمهوری اسلامی، مشکل معیشت داشته و فقیر باشند، بنابراین مشکلات با تعامل، همکاری، توجه ویژه و مدیریت جهادی قابل رفع است.

فرماندار پلدختر به انتخابات پیش رو اشاره کرد و ادامه داد: ملاک و فصل الخطاب برای برگزاری انتخابات، قانون است و انتظار می‌رود کاندیداها با نگاه فرهنگی، تمام قوانین مربوط به این رویداد بزرگ را رعایت کنند.

رضاییان با تاکید بر برگزاری انتخابات با حضور حداکثری در فضای بی‌طرفی و قانون مداری یادآور شد: جلب اعتماد مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، امنیت و آرامش افراد از اولویت‌های مهم در این شهرستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته