ظرفیت بخش های کرونایی بیمارستان امام خمینی دهدشت تکمیل شد


ظرفیت بخش های کرونایی بیمارستان امام خمینی دهدشت تکمیل شد

یاسوج - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اشاره به تخصیص پنج بخش برای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان امام خمینی دهدشت گفت: ظرفیت این بخش ها تکمیل شده است.

محمد طاهر طیب زادگان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: علاوه بر بستری بیماران کرونایی در بخشهای داخلی، زنان، گوش حلق و بینی و اورژانس ۲ بخش اطفال و اعصاب و روان نیز برای بستری بیماران تخلیه شدند.

وی بیان کرد: هم اکنون ۱۳۰ بیمار در این بخش ها بستری هستند.

طیب زادگان تصریح کرد: با توجه به افزایش لحظه ای تعداد بیماران و مراجعات از دیگر شهرستانهای لنده و چرام، کمبود فضای فیزیکی بیمارستان مهمترین مشکل مقابله با این بیماری است.

وی با اشاره به اینکه موج جدید کرونا، وضعیت شهرستان را بحرانی کرده است گفت: مدیریت کرونا برای کادر درمان به سختی انجام می شود.

وی افزود: انتظار می رود مردم ضمن درک عمق خطر، همراهی لازم را با برنامه های مصوب فعلی ستاد مدیریت کرونای شهرستان ، شورای تامین و تداوم محدودیت ها و بسته ماندن بازار داشته باشند.

تاکنون ۹۳ نفر بر اثر این بیماری جان خود را در کهگیلویه از دست داده اند.

بیمارستان دارای ۲۳۵ تخت فعال، چهار بخش پاراکلینیکی و ۵۹ تخت ستاره دار است.

بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در سال ۱۳۷۸ با ۱۶۰ تخت درمانی که شامل بخش های داخلی، زایشگاه، اتاق عمل، جراحی زنان، جراحی عمومی، اطفال و نوزادان راه اندازی شد.

بیمارستان دهدشت به بیماران شهرستان های لنده و چرام خدمات درمانی هم ارائه می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)