فشار رسانه‌ها، انتخابات تنیس روی میز همدان را به تعویق انداخت


فشار رسانه‌ها، انتخابات تنیس روی میز همدان را به تعویق انداخت

همدان- ایرنا- مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز همدان قرار بود فردا دوشنبه برگزار شود اما فشار رسانه‌های این استان باعث به تعویق افتادن این برنامه شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، شائبه مهندسی شدن انتخابات ریاست هیات تنیس روی میز همدان از یکسو و اعلام وضعیت قرمز کرونایی از سوی دیگر باعث شد تا برخی رسانه‌های محلی همدان به انتقاد از زمان برگزاری مجمع بپردازند.

مجید ساغرچی و زهره ابوطالبیان ۲ نامزد ریاست انتخابات هیات تنیس روی میز همدان معرفی شده‌اند تا شانس خود را برای رای گیری امتحان کنند.

در این بین ساغرچی یکی از نامزدهای انتخاباتی مدعی شده که اصرار در برگزاری انتخابات طی فردا دوشنبه به این دلیل بود که فدراسیون به دنبال مهندسی شدن جلسه به سود خود بوده است.

موضوعی که علی ضمیری کامل سرپرست هیات تنیس روی میز همدان قاطعانه تکذیب کرد و گفت که هر ۲ نامزد این انتخابات سال‌ها در کنار یکدیگر در هیات فعالیت دارند.

با این حال دستگاه ورزش همدان در رایزنی با فدراسیون اقدام به لغو انتخابات و موکول شدن زمان آن به بعد از خروج استان از وضعیت قرمز کرونایی کرد.

سخنگوی دستگاه ورزش همدان در این باره می‌گوید: سلامت جسمانی اعضا در اولویت است و براین اساس انتخابات هیات تنیس روی میز را لغو کرده‌ایم.

حمدالله چاروسایی افزود: با تصمیم مدیریت دستگاه ورزش استان و پس از گفت وگو با فدراسیون، در نهایت نسبت به لغو زمان انتخابات طی فردا موافقت شد.

وی بیان کرد: انتخابات هیات تنیس روی میز همدان پس از خروج استان از محدودیت‌های کرونایی برگزار می‌شود.

تنیس روی میز همدان یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی این استان در کشور به شمار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس