روزانه 40 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های بروجرد بستری می‌شوند


روزانه 40 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های بروجرد بستری می‌شوند

بروجرد - ایرنا - معاون فرماندار بروجرد گفت: روند ابتلای به کرونا در شهرستان رو به افزایش است و روزانه بیش از 100 نفر از مبتلایان به این ویروس در بیمارستان بستری می‌شوند که وضعیت 40 نفر از آنها وخیم است.

مسعود فلاح روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت کرونایی شهرستان نگران کننده بوده و با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا وضعیت این شهرستان بحرانی و از قرمز به «سیاه» تغییر کرده است.

وی اظهار داشت: شهرستان بروجرد از نظر کرونا نسبت به دیگر شهرستان‌های استان وضعیت بدتری دارد و بیشتر افرادی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند، دارای علائم شدید کرونا هستند.

وی در رابطه با فعالیت کارکنان ادارات در این شهرستان نیز بیان کرد: با توجه به وضعیت کرونایی شهرستان هم اکنون ادارات با ۵۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند اما مخالف این رویه برای بانک‌ها بودیم چرا که موقعی که تعداد کارمندان بانک کمتر می‌شود مردم باید مدت زمان بیشتری در بانک بمانند و این خطرناک‌تر است.

فلاح اضافه کرد: ما مخالف بودیم که بانک‌ها با نصف ظرفیت فعالیت داشته باشند، البته مدیران بانک‌ها نیز همین نظر را داشتند که در نهایت این اختیار به مدیران بانک‌ها داده شد تا خودشان تصمیم بگیرند که با ۵۰ درصد پرسنل فعالیت داشته باشند یا تمامی کارکنان کار کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان آیت‌الله بروجردی مرکز پذیرش بیماران کرونایی تکمیل شده است، تصریح کرد: اگر مردم رعایت نکنند در هفته آینده و روزهای آتی یک فاجعه انسانی رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان آیت الله بروجردی، بیمارستان کوثر و چمران نیز برای پذیرش مبتلایان به کرونا در حال آماده سازی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان