آماده باش برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و مسیل ها در پی بارش های بهاری تبریز


آماده باش برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و مسیل ها در پی بارش های بهاری تبریز

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از آماده باش کامل و استقرار نیروهای خدمات شهری برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و مسیل ها در پی بارشهای بهاری خبر داد.

محمدرضا قربانیان با اعلام این خبر اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری از صبح امروز با استقرار در محل های حساس نسبت به رصد و پاکسازی آبروها و مسیل ها اقدام می کنند.

وی افزد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده برای لایروبی متناوب آبروها، کانال ها و مسیل ها، بارش باران مشکل خاصی در سطح شهر بوجود نیاورده است.

قربانیان با اشاره به تداوم شرایط جوی و بارش باران ادامه داد: نیروهای خدمات شهری به صورت ۲۴ ساعته در آماده باش کامل هستند و با رصد وضعیت آبروها و مسیل ها در اسرع وقت نسبت به رفع آبگرفتگی های احتمالی اقدام خواهند کرد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در پایان با اشاره به حجم بالای لایروبی، نخاله برداری و لجن برداری از کانالها، آبروها و مسیل ها گفت: عملیات لایروبی، لجن برداری و نخاله برداری در طول سال به صورت متوالی انجام می گیرد و تنها در یک ماه اخیر به صورت گسترده حجم متنابهی از عملیات لجن برداری و نخاله برداری از سطح کانال ها، آبروها و مسیل ها صورت گرفته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟