همسر ملکه انگلیس در 99 سالگی درگذشت+واکنش طنز کاربران


همسر ملکه انگلیس در 99 سالگی درگذشت+واکنش طنز کاربران

کاربران ایرانی در فضای مجازی به فوت همسر 99 ساله ملکه انگلیس (الیزابت دوم) این گونه واکنش نشان دادند : – همسر ملکه انگلیس تو... ادامه مطلب نوشته همسر ملکه انگلیس در 99 سالگی درگذشت+واکنش طنز کاربران اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

کاربران ایرانی در فضای مجازی به فوت همسر ۹۹ ساله ملکه انگلیس (الیزابت دوم) این گونه واکنش نشان دادند :

– همسر ملکه انگلیس تو ۹۹ سالگی مرد حالا اگه ایران بود رفیقاش عکسشو با متن «برا رفتنت زود بود یا گلچین روزگار عجب با سلیقه است، می چیند آن گلی را که به عالم نمونه است، استوری می کردند!

– الان وقتشه که ملکه الیزابت بیوی اینستاگرامشو به یه عقاب همیشه تنهاست تغییر بده!

– شوهر ملکه انگلیس نهایتاً بهش میخورد کارمند بازنشسته ثبت احوال بیرمنگام باشه!

– الان ملکه انگلیس بالاسر قابلمه واستاده داره حلوا درست می کنه. بچه هاش و عروسهاش هم دارن هسته های خرما رو درمیارن وسطش مغز گردو میزارن آماده کنن واسه مجلس ترحیم!

– شوهر ملکه انگلیس مرد، طفلک نتونست جشن ۱۰۰سالگیش رو بگیره!

– پرینس فیلیپ شوهر ملکه انگلیس مرد. فردا میشه تعطیل عمومی.!

– به کسی که دوستش داری ولی رفته انگلیس درس بخونه پیام بده و به بهونه تسلیت درگذشت شوهر ملکه بحث رو باهاش باز کن!

– همین که به شوهر ملکه انگلیس نمیگفتن پادشاه احساس ناکافی بودن کرده و مرده!

– شوهر ملکه ی انگلیس شمع ۱۰۰و فوت نکرده فوت کرد.

گردآوری : مهدی محمدی

شاهزاده فیلیپ که بود؟

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ویکی پدیا، شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبرو (انگلیسی: Prince Philip, Duke of Edinburgh‎؛ زاده‌شده به‌نام شاهزاده فیلیپ یونان و دانمارک؛ ۱۰ ژوئن ۱۹۲۱[fn ۱] – ۹ آوریل ۲۰۲۱) به عنوان همسر ملکه الیزابت دوم، عضوی از خانواده سلطنتی بریتانیا بود.

او مسن‌ترین همسر یک فرمانروای بریتانیا و کسی بود که در قلمروهای مشترک‌المنافع بیشترین مدت خدمت را به عنوان همسر فرمانروا داشت.

فیلیپ در خانواده‌های سلطنتی یونان و دانمارک به دنیا آمد. وی در یونان متولد شد، اما خانواده وی هنگامی که هجده ماه داشت از کشور تبعید شد. وی پس از تحصیل در فرانسه، آلمان و انگلستان، در ۱۸ سالگی در ۱۹۳۹ به نیروی دریایی سلطنتی انگلیس پیوست.

از ژوئیه ۱۹۳۹، مکاتبه با پرنسس الیزابت سیزده ساله، که اولین بار در سال ۱۹۳۴ ملاقات کرده بود، آغاز شد. در طول جنگ جهانی دوم وی در ناوگان مدیترانه و اقیانوس اطلس خدمت کرد. پس از جنگ، جورج ششم اجازه ازدواج با الیزابت را به فیلیپ داد. در ژوئیه ۱۹۴۷، پیش از اعلام رسمی نامزدی آن‌ها، او عناوین یونانی و دانمارکی خود را کنار گذاشت، یک فرد عادی انگلیس شد و نام خانوادگی مادربزرگ مادری‌اش مونتباتن را پذیرفت.

ازدواج با الیزابت

او در ۲۰ نوامبر ۱۹۴۷ با الیزابت ازدواج کرد. درست پیش از عروسی، به او عنوان اعلی‌حضرت اعطا شد و دوک ادینبرو، ارل مریونث و بارون گرینویچ را از پادشاه جورج ششم دریافت کرد. فیلیپ هنگامی که الیزابت در سال ۱۹۵۲ ملکه شد، خدمت نظامی خود را ترک کرد و به درجه فرماندهی رسید و در سال ۱۹۵۷ به عنوان شاهزاده ملقب شد. فیلیپ از الیزابت چهار فرزند داشت: چارلز، شاهزاده ولز، شاهدخت آن، شاهزاده اندرو، دوک یورک و شاهزاده ادوارد، ارل وسکس.

از طریق یک دستور صادرشده در شورای سلطنتی انگلیس در سال ۱۹۶۰، فرزندان زوجی که عناوین سلطنتی ندارند، می‌توانند از نام خانوادگی مونتباتن-وینزر استفاده کنند، که همچنین توسط برخی از اعضای خانواده سلطنتی مانند آن، اندرو، و ادوارد استفاده می‌شود. فیلیپ که از علاقه‌مندان به ورزش بود، به توسعه کالسکه‌رانی کمک کرد. وی یک حامی، رئیس یا عضو بیش از ۷۸۰ سازمان بود و به عنوان رئیس جایزه دوک ادینبرو، یک برنامه خودسازی برای جوانان ۱۴ تا ۲۴ ساله خدمت می‌کرد.

وی طولانی‌ترین همسر یک پادشاه در حال سلطنت انگلیس و با دوام‌ترین عضو مرد خانواده سلطنتی انگلیس بود. او در ۲ اوت ۲۰۱۷، در سن ۹۶ سالگی، با داشتن ۲۲۲۱۹ نامزدی انفرادی از سال ۱۹۵۲، از وظایف سلطنتی خود بازنشسته شد. فیلیپ در ۹ آوریل ۲۰۲۱، دو ماه پیش از صدمین سالگرد تولد خود، درگذشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید