6 هزار و 952 نفر برای انتخابات شوراهای روستایی گلستان نام‌نویسی کردند


6 هزار و 952 نفر برای انتخابات شوراهای روستایی گلستان نام‌نویسی کردند

گرگان - ایرنا - دبیر ستاد انتخابات استانداری گلستان گفت که با پایان مهلت ثبت نام شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای روستایی و عشایر، 6 هزار و 952 گلستانی برای حضور در این رویداد نام‌نویسی کردند که از مجموع این افراد 488 نفر زن هستند.

براساس اعلام شامگاه یکشنبه ستاد انتخابات گلستان، سیدمحسن کاظمی اظهار داشت: از مجموع داوطلبان ۶ هزار و ۱۱۶ نفر با حضور در بخشداری‌ها، ۴۱۴ نفر هم از طریق دفاتر پیشخوان دولت، ۳۰۲ نفر از طریق رایانه شخصی و ۱۲۰ نفر هم با استفاده از موبایل آمادگی خود را برای حضور در انتخابات اعلام داشتند.

دبیر ستاد انتخابات استانداری گلستان گفت: امروز و در آخرین روز مهلت نام نویسی ۲ هزار و ۳۳۸ نفر نام نویسی کردند که ۲۱۵ نفر آنان زن بودند.

استان گلستان براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۸۱۹ نفر جمعیت دارد که در انتخابات گذشته میزان مشارکت آنها ۵۸ درصد بود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس