کانون « مهدویت» در آران وبیدگل افتتاح شد/فعالیت 20 کانون فرهنگی تبلیغی در آران و بیدگل


کانون « مهدویت» در آران وبیدگل افتتاح شد/فعالیت 20 کانون فرهنگی تبلیغی در آران و بیدگل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج)؛ کانون «مهدویت» به عنوان بیستمین کانون فرهنگی تبلیغی در این شهرستان فعالیت فرهنگی مذهبی خود را آغاز کرد.

حجت الاسلام سمیع الله مردان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج)؛ کانون «مهدویت» به عنوان بیستمین کانون فرهنگی تبلیغی در این شهرستان با حضور فرماندار، بخشدار، رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان فرهنگی فعالیت فرهنگی مذهبی خود را آغاز کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این کانون فرهنگی تبلیغی با مسئولیت حجت الاسلام «مهدی یوسفیان» عضو هیأت علمی و مدیر گروه مهدویت پژوهشگاه بین المللی المصطفی و استاد حوزه و دانشگاه و عضو انجمن علمی مهدویت حوزه علمیه قم با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی به صورت تخصصی در حوزه ترویج فرهنگ مهدویت فعالیت خواهد کرد.

کانون « مهدویت» در آران وبیدگل افتتاح شد/فعالیت 20 کانون فرهنگی تبلیغی در آران و بیدگل

حجت الاسلام مردان افزود: کانون‌ های فرهنگی نقش بسیار مهمی در ترویج و توسعه معارف دینی و حفظ ارزش های انقلابی در حوزه‌های معرفتی، بصیرتی، قرآنی، تربیت نسل جوان مومن انقلابی و بارور نمودن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، تشکیل جبهه فرهنگی در میدان جنگ نرم دارند و می توانند در مسیر تحقق بیاینه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری نقش آفرینی کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل تصریح کرد: کانون های فرهنگی تبلیغی با کارکردهای تخصصی در حوزه های آموزش قرآن، احکام و فقه اسلامی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، آموزش خانواده و سبک زندگی اسلامی، آموزش عقاید شیعی و آشنایی با فرق و مذاهب انحرافی و عرفان های نوظهور، آسیب شناسی فرهنگی رسانه ها و ماهواره، جنگ نرم، اشاعه فرهنگ ایثار، شهادت، حفظ و تقویت وحدت، وفاق و هبستگی ملی، احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر، مهدویت، فضای مجازی و سایبری، ترویج فرهنگ اقامه نماز، آموزش نوحه خوانی و مداحی، آواها و نواها و غیره فعالیت می کنند.

حجت الاسلام مردان افزود: بیش از ۲۰ کانون فرهنگی تبلیغی در سطح شهرستان آران و بیدگل فعالیت می کند که از این تعداد ۱۳ کانون به ثبت رسمی رسیده است./

پایان پیام/513

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام