ربوده شدن میکروفون خبرنگار حین گزارش زنده!


ربوده شدن میکروفون خبرنگار حین گزارش زنده!

ربوده شدن میکروفون خبرنگار توسط سگ حین گزارش زنده تلویزیونی به سوژه رسانه ها تبدیل شد.


ربوده شدن میکروفون خبرنگار توسط سگ حین گزارش زنده تلویزیونی به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پخش‌های زنده تلویزیونی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه است. از سوتی مجری، خبرنگار یا مهمان برنامه تا قرار گرفتن یک موجود زنده در مقابل کادر دوربین تلویزیون. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است وقوع اتفاقی مشابه را در گزارش زنده یکی از کانال‌های تلویزیونی روسیه نشان می‌دهد. در این اتفاق نادر «نادِژدا سِرِژکینا» گزارشگر Mir TV در حال گزارش زنده از خیابان بود که ناگهان میکروفون وی توسط یک سگ ربوده شد.

خانم سِرِژکینا در حال تهیه گزارش پیش بینی وضعیت هواشناسی برای روز آینده بود که ناگهان این اتفاق رخ داد. ویدئویی که منتشر شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این زن جوان در مقابل دوربین قرار گرفته ناگهان این سگ به هوا پریده و میکروفون او را می‌رباید. این ویدئو نشان می‌دهد که سِرِژکینا در خیابان به دنبال این سگ دویده تا بتواند میکروفون را از این حیوان پس بگیرد.

بیشتر بخوانید

اتفاق غیرمنتظره برای خبرنگار حین پخش زنده!

در ادامه ویدئو، گوینده خبر در داخل استودیو تلاش می‌کند با اعلام قطع ارتباط با گزارشگر اوضاع را عادی جلوه دهد. کاربری با نام «علی اوزکوک» با انتشار این ویدئو در توئیتر نوشت: «یک سگ در روسیه در هنگام پخش زنده میکروفون گزارشگر را ربود و فرار کرد.»

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی روسیه این گزارشگر با کمک افراد حاضر در محل حادثه توانست میکروفون خود را از سگ گرفته و گزارش خود را به اتمام برساند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج