برگزاری مسابقه فرمول یک کانادا 2021 در در هاله‌ای از ابهام


فرمول یک ایران – مسابقه گرندپری کانادا 2021 ممکن است برگزار نشود مگر اینکه دولت آنها 6 میلیون دلار دیگر به فرمول یک هزینه پرداخت کند. این رویداد که قرار است بین یازدهم تا سیزدهم ژوئن در پیست ژیل ویلنوو در مونترال برگزار شود، در صورت عدم حضور تماشاگران به دلیل محدودیت های ناشی از همه گیری کرونا، برای دومین سال متوالی لغو خواهد شد. روزنامه فرانسوی...

فرمول یک ایران – مسابقه گرندپری کانادا 2021 ممکن است برگزار نشود مگر اینکه دولت آنها 6 میلیون دلار دیگر به فرمول یک هزینه پرداخت کند.

این رویداد که قرار است بین یازدهم تا سیزدهم ژوئن در پیست ژیل ویلنوو در مونترال برگزار شود، در صورت عدم حضور تماشاگران به دلیل محدودیت های ناشی از همه گیری کرونا، برای دومین سال متوالی لغو خواهد شد.

روزنامه فرانسوی La Presse گزارش داده که اگر این پیست نتواند از حضور فیزیکی هواداران استقبال کند، مدیران فرمول یک حدود شش میلیون دلار غرامت درخواست می کنند و آنها انتظار دارند در روزهای آینده از دولت این کشور پاسخ دریافت کنند.

اگر این مسابقه نتواند طبق انتظار برگزار شود، گزارش شده که گرندپری ترکیه کاندیدای جایگزینی خواهد بود – مسابقه ای که لوئیس همیلتون در فصل گذشته هفتمین قهرمانی جهان خود را به دست آورد.

با این حال والری پلانته، شهردار مونترال امیدوار است که آنها بتوانند به توافق برسند و همچنان طبق برنامه از فرمول یک استقبال کنند. پلانته گفت:

برای ما فرمول یک مهم است و پیامی که می خواهیم به همه شرکا ارسال کنیم این بوده که ما علاقه زیادی به این رویداد داریم.

امیدواریم مسابقه در همان تاریخ معمول برگزار شود. هنوز بسیاری از جزئیات برای نهایی کردن باقی مانده، اما من واقعاً امیدوارم که شرکای دولت ما نیز مانند ما برای برگزاری مصمم باشند تا اطمینان حاصل شود که این رویداد در تابستان برگزار می شود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند