حضور سلیقه‌های مختلف در انتخابات مشارکت مردم را افزایش می‌دهد


حضور سلیقه‌های مختلف در انتخابات مشارکت مردم را افزایش می‌دهد

بوشهر- ایرنا- دبیر انجمن روزنامه نگاران زن ایران در استان بوشهر گفت: مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای که پشتوانه ملی و نشانه مشروعیت نظام جمهوری اسلامی است با حضور نامزدهای سلیقه‌های مختلف سیاسی در عرصه انتخابات محقق می‌شود.

فاطمه فرامرزی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هر رای مردم در روز انتخابات به معنی آری به نظام جمهوری اسلامی است و ثابت می‌کند ملت خواهان نظام و حکومت هستند.

وی بیان کرد: انتخابات مهمترین ابزار برای تحقق آرمان‌های یک ملت به شمار می‌رود و حضور پرشور و آگاهانه همراه با شناخت و مطالعه مردم در این عرصه مهم و حساس باعث تداوم و استحکام انقلاب اسلامی می‌شود.

فرامرزی اضافه کرد: مردم با رای خود سرنوشت سیاسی جامعه را برای چهار سال تعیین می‌کنند به همین دلیل است که باید در انتخاب خود دقت و بدانند چه کسی را انتخاب می‌کنند.

دبیر انجمن روزنامه نگاران زن ایران در استان بوشهر اضافه کرد: در این ارتباط مردم در فرصت باقی‌مانده برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با مطالعه کامل و آگاهانه در این مسیر مهم و حساس گام بردارند چون هر انتخاب اشتباه می‌تواند به ضرر مردم تمام شود.

وی با تاکید بر نقش احزاب سیاسی در عرصه انتخابات ادامه داد: احزاب با فعالیت موثر نقشی مهم در گرم کردن تنور انتخابات و آگاهی بخشی به مردم در این زمینه داشته باشند پس باید در این برهه زمانی حساس پویاتر و فعال‌تر از همیشه وارد صحنه شوند.

فرامرزی اضافه کرد: ممکن است برخی از افراد فرصت شناخت کاندیداهای مورد نظر خود را نداشته باشند در این شرایط می‌توانند با مراجعه و اعتماد به حزب مورد نظر خود در این صحنه و کارزار سیاسی گام بردارند.

وی تاکید کرد: در این شرایط حساس زمانی مهمترین کاری که همه مسئولان، احزاب و سایر افراد در بخش‌های مختلف باید انجام دهند فراهم کردن زمینه حضور مردم است طوری که آنها با اطمینان خاطر در این مسیر گام بردارند و نقش آفرینی کنند.

به گفته فرامرزی احزاب و تشکل‌های سیاسی نقشی مهم در امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط در جامعه برای حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال دارند.

وی یادآور شد: احزاب در شرایطی که دشمنان چشم به میزان مشارکت سیاسی مردم دوخته‌اند، می‌توانند با تعریف و تدوین یک برنامه خوب و مدون موجب ایجاد شوق و امیدواری درجامعه بویژه برای کسانی که احساس می‌کنند رای آنها فایده‌ای ندارد، شوند.

دبیر انجمن روزنامه نگاران زن ایران در استان بوشهر گفت: توجه به سلیقه‌های مختلف مردم از جمله عواملی است که نقشی مهم در افزایش مشارکت دارد و بیشترین نقش در این بخش برعهده شورای نگهبان است.

وی تاکید کرد: مردم تعارف با هیچ کسی ندارند و حرف خود را در روز انتخابات بیان می‌کنند پس بهتر است با توجه به سلیقه‌های مختلف زمینه حضور و مشارکت هرچه بیشتر مردم در روز انتخابات فراهم شود.

به گفته فرامرزی حضور در انتخابات مهمترین وظیفه هر فرد ایرانی و به نوعی سرنوشت ساز است پس باید با شناخت مناسب اصلح ترین، متعهدترین، پایبندترین فرد به اصول و ارزش‌های انقلاب و کارآمد ترین فرد برای داشتن ایرانی سربلند انتخاب شود.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان ۲۸ خردادماه امسال برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)