دستگیری سارقان منازل در دلفان و چند خبر کوتاه از لرستان


دستگیری سارقان منازل در دلفان و چند خبر کوتاه از لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان دلفان گفت: اعضای یک باند سارقین حرفه ای با 15 فقره سرقت منزل توسط پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شدند .

سرهنگ فضل الله منصوری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از وقوع چندین فقره سرقت از خانه باغ های منطقه بادآور و اتیوند شمالی در شهر نورآباد شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای این سارقان شدیم و در قالب یک عملیات پلیسی همه اعضای باند را دستگیرکردیم.
فرمانده انتظامی شهرستان دلفان بیان داشت: متهمان تاکنون به ۱۵ فقره سرقت منزل اعتراف نمودند و به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

کشتی گیر دلفانی جواز حضور در المپیک را کسب کرد

"یونس امامی" کشتی گیر جوان دلفانی با کسب مدال طلاء وزن ۶۷ کیلو گرم در رقابت های کشتی فرنگی گزینشی قاره آسیا که در قزاقستان توانست سهمیه المپیک ۲۰۲۱ توکیو را نیز به دست آورد.

مسابقات کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا در شهر آلماتی قزاقستان برگزاری شد.

یونس امامی اهل روستای دهوند بخش کاکاوند در شهرستان دلفان استان لرستان می باشد.

اخبار کوتاه

۱۲۰ واحد نانوایی دلفان بازرسی شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان گفت: طرح بازرسی از ۱۲۰ نانوایی شهرستان اجرا و در این راستا۳۰ واحد متخلف شناسایی و جریمه شد.

رضا رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال تاکنون این بازرسی ها در راستای بررسی چگونگی تهیه، تامین، پخت و توزیع نان انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کنترل قیمت مصوب، بررسی وزن و کیفیت نان عرضه شده و درج نرخ نامه در این گشت ها مورد توجه بود.

رضایی با تاکید بر اینکه شهروندان دلفانی می توانند هرگونه تخلف را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند یادآور شد: همه واحدهای نانوایی ملزم به ضدعفونی محیط، استفاده از دستکش و رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا هستند.

بیش از ۱۴۰ واحد نانوایی در شهرستان دلفان فعال است.

رییس جدید اداره اوقاف پلدختر معرفی شد

در مراسمی محمود عبداللهی به عنوان رییس جدید اداره اوقاف شهرستان پلدختر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر ، در مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید اداره اوقاف پلدختر که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، حجت الاسلام سید محمد طباطبایی مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان لرستان، حسن رضاییان فرماندار و امام جمعه حضور داشتند.

در این مراسم محمود عبداللهی به عنوان رییس جدید اداره اوقاف شهرستان پلدختر معرفی و از خدمات ۳۰ ماهه کاظم پیرک رییس سابق این اداره قدردانی شد.

گفتنی است؛ عبداللهی با هشت سال سابقه خدمت و مدرک کارشناسی قرآن و علوم حدیث، ریاست اداره اوقاف شهرستان کوهدشت را در کارنامه خدمتی خود دارد .

وی پیش از این کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف لرستان را بر عهده داشت.

دستگیری فروشنده مواد مخدر در پلدختر

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر گفت: یک توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر توسط ماموران این نیرو دستگیر شد.

سرهنگ علی امانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، عوامل نیروی انتظامی برای دستگیری این مجرم وارد عمل شدند.

وی افزود: بیش از ۱۵ میلیون تومان وجه نقد نیز که به شکل ناشیانه ای در محل فروش این فرد پراکنده شده بود، کشف و ضبط شد.

سرهنگ امانی یادآور شد:همچنین مقداری اقلام از جمله تعدادی انگشتر طلا، چاقو، کارت های عابر بانک و هوشمند که در قبال فروش مواد مخدر از مشتریان خود دریافت می‌کرد، در منزل وی ضبط شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش