مقصد محصولات دامی خراسان جنوبی کدام کشورها هستند؟


مقصد محصولات دامی خراسان جنوبی کدام کشورها هستند؟

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی گفت: مقصد محصولات دامی خراسان جنوبی طی سال گذشته کشورهای عمان، چین، عراق و افغانستان بوده‌اند.

محمد اصغرزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی سال گذشته ۵۹ محموله تخم مرغ شامل یک میلیون و ۲۱۵ هزار و ۱۱ کیلوگرم تخم مرغ از خراسان‌جنوبی صادر شده است.

وی با اشاره به ارزآوری دو میلیون و ۵۵۴ هزار و ۹۴۲ دلاری محصولات دامی صادراتی خراسان جنوبی، افزود: در سال گذشته ۵۴ محموله شامل یک میلیون و ۲۸۴ هزار و ۲۷۴ قطعه جوجه یک روز گوشتی از خراسان‌جنوبی صادر شد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه همچنین ۱۷ محموله صادراتی موی بز از استان به چین صادر شده است، بیان کرد: طی سال گذشته، ۳۴ محموله گوشت مرغ منجمد از خراسان‌جنوبی به کشورهای مقصد صادر شده است.

اصغرزاده با بیان اینکه کاهش هزینه‌ها و در کنار آن کیفیت دهی به محصولات استاندارد از راهکارهای اصلی توسعه صادرات است، تصریح کرد: بازارپسندی محصولات و پاگرفتن صنایع تبدیلی در استان در رونق بیش از پیش صادرات موثر خواهد بود و علاوه بر آن، زنجیره کامل محصولات ضمن افزایش بهره‌وری، اشتغال پایدار و ارزش افزوده را برای استان به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه برای صادرات محصولات دامی محدودیتی نداریم، یادآور شد: از صادرات فرآورده‌های خام دامی به کشورهای همسایه استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام