93 پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی آبادان ارسال شد


93 پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی آبادان ارسال شد

آبادان - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان به افزایش بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان اشاره کرد و گفت: 93 پرونده تخلف صنفی در ماه جاری به تعزیرات حکومتی آبادان ارسال شد.

بیژن بداغی دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکثر پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی مربوط به رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، کم فروشی و گرانفروشی واحدهای صنفی در سطح بازار آبادان است.

وی در ادامه از تامین کالاهای اساسی متناسب با نیاز بازار آبادان برای جلوگیری از ازدحام و شلوغی اشاره کرد و گفت: اقلام اساسی از جمله برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت به اندازه کافی در بازار آبادان موجود است و کمبودی از این بابت احساس نمی‌شود ضمن اینکه ۴۰ بازرس در قالب ۱۰ تیم به صورت مستمر در راستای مبارزه با احتکار و گرانفروشی بر بازار آبادان نظارت می‌کنند.

رییس اداره صمت آبادان گفت: همچنین برای تنظیم بازار آبادان در فروردین ماه ۱۸۰ تن روغن خوراکی از سوی ۸۰ عامل فروش با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار و همکاری اتاق اصناف در شهرستان آبادان در حال توزیع است.

بداغی بیان کرد: بر خلاف سایر شهرستان‌های همجوار در آبادان کمبود روغن وجود ندارد و مردم به راحتی این کالا را خریداری می‌کنند.

وی افزود: با توجه به تصمیم‌ ستاد ملی مبارزه با کرونا به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تعداد عاملان توزیع روغن خوراکی در آبادان افزایش یافته است و روغن خوراکی با قیمت مصوب طبق مبلغ درج شده بر روی بسته بندی عرضه می شود.

وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف و گرانفروشی را با تلفن گویای ۱۲۴ اطلاع دهند.

بیش از یک هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در شهرستان آبادان فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!