طرح ضیافت الهی در اولویت برنامه های ماه رمضان کانون شهید باکری 


طرح ضیافت الهی در اولویت برنامه های ماه رمضان کانون شهید باکری 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری مراسم و برپایی سفره های افطار در مساجد نیست بنابراین تصمیم گرفتیم طرح ضیافت الهی و کمک مومنانه را در اولویت برنامه های ماه رمضان کانون شهید باکری قرار دهیم.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از فعالیت کانون شهید باکری در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری مراسم و برپایی سفره های افطار در مساجد نیست بنابراین تصمیم گرفتیم طرح ضیافت الهی و کمک مومنانه را در اولویت برنامه های ماه مبارک رمضان این کانون فرهنگی هنری قرار دهیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: در همین راستا از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه با برکت، طرح ضیافت الهی با توزیع ۳ هزار پرس غذای گرم در بین خانوارهای نیازمند روزه دار اجرا می شود.


وی بیان کرد: در این طرح که از کمک های مومنانه خیرین و مردم استفاده می شود به کمک بچه های مسجدی گروه جهادی کانون شهید باکری افطاری خانوارهای نیازمند در این ماه مبارک به دست آنها می رسد.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: همچنین در نظر داریم هر شب علاوه افطاری ساده ای شامل نان، پنیر و سبزی نیز در بین روزه داران نیازمند توزیع کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: علاوه بر این نیز در نظر داریم در تداوم طرح مواسات و همدلی، در ماه مبارک رمضان تعداد ۱۰۰ سبد معیشتی و ۱۰۰ کیسه آرد را در بین خانواده های نیازمند روزه دار توزیع کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: هر سبد معیشتی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و حبوبات است که با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم تهیه شده و در بین این خانوارها توزیع می شوند.


وی اظهار کرد: طرح ضیافت الهی با هدف حمایت از خانوارهای نیازمند، ترویج روحیه انفاق و کمک در سایه همدلی برگزار می‌شود.


حجت الاسلام خاوری اضافه کرد: تولید محتوا با مضمون ماه مبارک رمضان و بیان احکام شرعی با دعوت از یک کارشناس دین در گروه مجازی کانون، از دیگر برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: همچنین قصد داریم با استفاده از بستر فضای مجازی مسابقه کتابخوانی برگزار کنیم و به همین منظور تعداد چند نسخه از کتاب سه دقیقه در قیامت تهیه شده که در اختیار علاقمندان به شرکت در این مسابقه قرار داده می شود.


وی در خاتمه تاکید کرد: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار شده و نفرات برتر آن، هم زمان با عید فطر معرفی شده و با اهدا جوایزی از آنها تجلیل می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت