وعده جذاب کاپیتان پرسپولیس به هواداران در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا + سند


سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در مصاحبه اختصاصی رسانه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا وعده داد که سرخ ها در هر بازی از لیگ قهرمانان آسیا تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس به کار ببندند. نوشته وعده جذاب کاپیتان پرسپولیس به هواداران در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

وعده جذاب کاپیتان پرسپولیس به هواداران در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا + سند

سید جلال حسینی : بازی به بازی برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنیم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۱

وعده جذاب کاپیتان پرسپولیس به هواداران در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا + سند

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در مصاحبه اختصاصی رسانه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا وعده داد که سرخ ها در هر بازی از لیگ قهرمانان آسیا تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس به کار ببندند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاپیتان پرسپولیس مدعی است که تقابل با هر حریفی در لیگ قهرمانان سخت خواهد بود و آنها برای موفقیت دوباره در این رقابت حاضر شده‌اند.

سیدجلال حسینی، کاپیتان باتجربه سرخپوشان در حضور دوباره در لیگ قهرمان و با توجه به تجربه سه حضور در فینال این رقابت‌ها امیدوار است اینبار شرایط برای موفقیت بزرگ تیمش فراهم شود.

مدافع میانی پرسپولیس ایران در گفتگویی که با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته درباره شرایط این رقابت‌ها گفت:

بازی‌های آسیایی شرایط خاص خودش را دارد. کار سختی مقابل دیگر تیم‌ها داریم و امیدوارم بتوانیم بازی به بازی خوب پیش برویم و نمایش خوبی داشته باشیم.

وی در ادامه گفت:

تیم هایی که در آسیا حاضر می شوند تیم‌هایی هستند که کار کرده‌اند و برنامه ریزی داشته‌اند و این کار همه تیم‌ها را برای نتیجه گیری سخت می‌کند. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما آماده می شویم برای بازی اول.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر