توزیع بسته های ارزاق میان خانواده‌های بی‌بضاعت از سوی مسجد هدایت


توزیع بسته های ارزاق میان خانواده‌های بی‌بضاعت  از سوی مسجد هدایت

حجت‌الاسلام تهرانی از توزیع بسته های ارزاق میان نیازمندان در آستانه ماه ضیافت الهی از سوی مسجد هدایت خبر داد.

حجت الاسلام «علی تهرانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد هدایت به جمعی از روحانیون و طلاب در آستانه ماه رمضان مبلغ 250 هزار تومان اهدا کرد، افزود: تعداد افرادی که از این کمک بهره مند می شوند کاملا مشخص نیست زیرا مبلغ قابل توجهی همه ساله برای این کار اختصاص می یافت که امسال به دلیل تعطیل شدن طولانی مدت بسیاری از مجالس مذهبی در پی شیوع ویروس کرونا که طبیعتا مشکلات مالی زیادی برای روحانیون و طلاب پیش آورده، قرار است این هدیه به افراد بیشتری اختصاص یابد.

امام جماعت مسجد هدایت (واقع در تهران، خیابان جمهوری اسلامی، بعد از چهارراه استانبول) افزود: کمک این مسجد به روحانیون و طلاب در طی دوره شیوع کرونا چندین بار صورت گرفته است که در این نوبت و در آستانه ماه رمضان، مبلغ 250 هزار تومان به این گروه اهدا می شود، ضمن اینکه بسته ارزاق نیز به برخی از آنان تعلق می گیرد.

وی با بیان اینکه توزیع بسته ارزاق میان خانواده های بی بضاعت طبق سنوات پیشین از سوی خیریه مسجد هدایت به مناسبت ماه رمضان صورت می گیرد، اظهار کرد: بیش از یک تن برنج و تعداد زیادی روغن، رشته ماکارانی و رب گوجه فرنگی به این منظور تهیه شده است که از چند روز پیش کار بسته بندی و توزیع این اقلام میان نیازمندان آغاز شده و احتمالا تا پایان دهه اول ماه رمضان ادامه می یابد.

تهرانی در ادامه درباره برنامه های مسجد هدایت در ماه رمضان، گفت: واحد عقیدتی پایگاه بسیج و واحد فرهنگی این مسجد چند برنامه را برای این ماه درنظر گرفته است که شامل بیان احکام شرعی بین دو نماز ظهر و عصر، سخنرانی مذهبی پس از اقامه نماز عصر و جزءخوانی قرآن کریم پس از اتمام سخنرانی است. برنامه جزءخوانی در مسجد هدایت کاملا شبیه محافل انس با قرآن است و همه ساله از حضور قاریان ممتاز کشورمان همچون استاد سبزعلی و کاظم محسنینان بهره مند می شویم.

وی در پایان تاکید کرد: کارگزاران مسجد هدایت قطعا تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و مرکز رسیدگی به امور مساجد هستند با وجود این برگزاری هر برنامه ای در این مسجد با رعایت کامل مسائل بهداشتی است که به این منظور همه روزه مسجد هدایت در دو نوبت ضد عفونی می شود و ماسک و دستکش نیز میان نمازگزاران توزیع می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!