چهار هزار بیمار کرونایی در مراکز تامین اجتماعی استان مرکزی درمان شدند


چهار هزار بیمار کرونایی در مراکز تامین اجتماعی استان مرکزی درمان شدند

اراک - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: چهار هزار بیمار کرونایی تاکنون با مراجعه به مراکز درمانی این نهاد بیمه‌گر در استان از خدمات بستری و دارویی بهره‌مند شدند.

دکتر «روح اله سهرابی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بیماران از خدمات بستری و دارویی در بیمارستان شهید چمران ساوه ،امام خمینی (ره) اراک و بیمارستان شازند استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۹۵ تخت بیمارستانی و ۱۳ تخت ویژه برای بستری بیماران کووید ۱۹ شامل ۳۲ تخت ایزوله و ۶ تخت ویژه بیمارستان امام خمینی اراک، ۴۶ تخت ایزوله و ۶ تخت ویژه بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه و ۱۷ تخت ایزوله و یک تخت ویژه بیمارستان تامین اجتماعی شازند اختصاص یافته‌ است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی یادآورشد: از زمان شیوع کرونا در کشور کمیته مدیریت بحران در حوزه درمان تامین اجتماعی استان برای مقابله با شیوع این ویروس تشکیل شده و اقدامات و راهبردهای خدماتی و مقابله‌ای انجام گرفته است.

دکتر سهرابی گفت: تعیین دستورالعمل‌های کاری، هماهنگی و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی برای ارایه خدمات درمانی به بیماران، آماده‌باش سه بیمارستان، یک پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی و هفت درمانگاه برای خدمت‌رسانی به بیماران از جمله اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی برای ارایه خدمت به بیماران کرونایی است.

وی اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در راستای مبارزه با ویروس کرونا، نصب بنر و دست نوشته‌های آموزشی شناخت، پیشگیری و مقابله با این ویروس در مراکز درمانی تابعه و ضدعفونی مستمر مراکز و ساختمان مدیریت درمان و اسناد پزشکی برای پیشگیری از شیوع بیماری در بین مراجعان از دیگر اقدامات این مدیریت بوده‌ است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: نام «علی شاه محمدی» پرستار بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک به‌عنوان نخستین شهید مدافع سلامت استان در اواخر تیرماه سال گذشته جاودانه شد و کادر درمانی تامین اجتماعی استان متعهدانه در مقابله با کرونا پای کار هستند.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در ۲ بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم به بیمه شدگان ارایه خدمت می کند.

درمان مستقیم خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی به‌صورت رایگان در سه بیمارستان امام خمینی (ره) اراک، شهید دکتر چمران ساوه و شازند، پ پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی ابن سینا و هشت درمانگاه (درمانگاه شماره سه اراک،درمانگاه ساوه ،درمانگاه قدس اراک ، درمانگاه محلات ، درمانگاه یادگاران امام خمینی (ره) خمین ،درمانگاه دلیجان ، درمانگاه پروفسور حسابی تفرش و درمانگاه زرندیه ) به بیمه شدگان ارایه می شود.

درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی نیز در استان مرکزی با انعقاد قرارداد با بیش از ۷۰۰ مرکز شامل بیمارستان‌های دولتی و خصوصی ، مطبهای پزشکان و سایر مراکز تشخیصی و درمانی استان به بیمه‌شدگان ارایه می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06