پل آسیب دیده بان رحمان مهران بازسازی شد


پل آسیب دیده بان رحمان مهران بازسازی شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: علمیات بازسازی پل روستای بان رحمان از توابع شهرستان مرزی مهران که بر اثر سیل آسیب دیده بود با همت عوامل این اداره کل بهسازی و بازسازی شد.

به گزارش ایرنا، نورالله دلخواه روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: این پل با وجود آسیب جدی ناشی از سیل و کفاف نبودن باکس‌های قدیمی فاقد استفاده برای کاربران جاده‌ای شده بود که با تلاش عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان عملیات بهسازی و بازسازی این پل به اتمام رسید.

وی اعتبار هزینه شده جهت بازسازی این پل را افزون بر ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تعمیرات اساسی پل بانرحمان شامل تخریب باکس‌های قدیمی و جایگزینی یک دستگاه پل فلزی به طول ۳۰ متر، احداث دستک‌ها و بهسازی طرفین پل انجام شد و این مسیر از حالت یک طرفه خارج و تردد به صورت رفت و برگشت برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: احداث این پل که یکی از نقاط حادثه ساز شهرستان مهران و راه تردد زائران اربعین حسینی بود در این ایام گره‌های ترافیکی بسیاری به وجود می‌آورد که با همت عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهسازی و بهره برداری رسید.

دلخواه یادآور شد هم اکنون تردد وسایل نقلیه به صورت رفت و برگشت برقرار است و راه‌های طرفین پل به طول یک کیلومتر بهسازی و آسفالت شده است.

روستای بان رحمان از توابع شهرستان مرزی مهران در ۳۰ کیلومتری این شهرستان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / بمباران 2 مرکز نظامی اسرائیلی توسط حزب‌الله لبنان