توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در ایلام آغاز شد+ قیمت‌ها


توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در ایلام آغاز شد+ قیمت‌ها

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از آغاز توزیع 1041 تن انواع کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت و برنج ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

«سعید شریفی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در اجرای طرح ویژه تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان، ۲۷۰ تن شکر، ۲۶ تن گوشت قرمزمنجمد ، ۳۰۰ تن برنج و افزون بر ۴۴۵ تن روغن در مراکز عرضه در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

وی با اشاره به کمبود روغن خوراکی طی ماه‌های گذشته در استان گفت: برای رفع این مشکل از چند روز قبل توزیع انواع روغن مورد استفاده خانواده ها در استان آغاز شده و التهاب بازار فروکش کرد که امیدواریم با توزیع افزون بر ۴۴۵ تن روغن طی ماه مبارک رمضان، نیاز بازار به این کالای مصرفی تامین شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به توزیع ۲۷۰ تن شکر در استان گفت : شکر در بسته های ۳کیلیویی با قیمت ۲۶۰هزار ریال در بازار عرضه خواهد شد.

شریفی به توزیع ۲۶ تن گوشت قرمز منجد در استان همزمان با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این گوشت‌ها به قیمت هر کیلو ۸۰۰ هزار ریال توزیع می شود .

وی همچنین قیمت برنج توزیع شده در ماه رمضان را هر کیلو ۱۸۵ هزار ریال اعلام کرد وخاطرنشان کرد: میزان سهمیه کالاهای تنظیم بازار در سراسر شهرستان ها متناسب با جمعت اختصاص داده شده است.

معاون صمت استان از کسبه و بازاریان ایلام خواست در زمان توزیع اقلام ومایحتاج ضروری مردم در ماه رمضان از ایجاد ازدحام و صف های طولانی و شعله ور تر شدن زنجیره انتقال کرونا خودداری کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط