تداوم طرح خیرات قرآن خیراتی ماندگار هم زمان با ماه رمضان 


تداوم طرح خیرات قرآن خیراتی ماندگار هم زمان با ماه رمضان 

مجید خوبی زاده گفت: امسال در تداوم طرح خیرات قرآن خیراتی ماندگار بیش از 400 جلد قرآن کریم از طریق رایزنی با مجمع خیرین قرآنی اصفهان تهیه شده که در بین مساجد متقاضی توزیع می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امسال در تداوم طرح خیرات قرآن خیراتی ماندگار بیش از ۴۰۰ جلد قرآن کریم از طریق رایزنی با مجمع خیرین قرآنی اصفهان تهیه شده که در بین مساجد متقاضی توزیع می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: اکنون این تعداد قرآن اهدایی از سوی مجمع خیرین قرآنی اصفهان در ۳۸ کارتن بسته بندی شده به ما رسیده که با استفاده از ظرفیت مدیران کانون های فرهنگی هنری در مساجد سطح جنوب کرمان توزیع می شوند.


وی یادآور شد: این سومین مرحله از اجرای طرح خیرات قرآن خیراتی ماندگار است که اولین و دومین مرحله آن سال گذشته اجرا شد.


خوبی زاده اضافه کرد: خوشبختانه سال گذشته با حمایت خیرین، مردم و مجمع خیرین قرآنی اصفهان ۳ هزار و ۵۰۰ جلد قرآن کریم ذیل این طرح در بین مساجد سطح جنوب کرمان توزیع شد.


خوبی زاده ابراز کرد: البته تعدادی از جلدهای قرآن کریم نیز به خانواده هایی که در منازل خود قرآن نداشته اند، اهدا شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: این طرح با هدف تامین قرآن کریم مورد نیاز مساجد جنوب کرمان به ویژه مساجد مناطق محروم اجرا می شود.


وی در خاتمه ضمن تشکر از خیرین شرکت کننده و حامیان طرح خیرات قرآن خیراتی ماندگار، عنوان کرد: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برای تامین قرآن کریم، مفاتیح الجنان و نهج البلاغه مورد نیاز مساجد، آمادگی لازم برای دریافت کمک های شما مردم مومن را دارد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویر «سی‌ان‌ان» درباره حادثه اصفهان/ پایگاه هوایی اصفهان آسیبی ندیده است + عکس