برگزاری طرح «ضیافت الهی» همزمان با آغاز ماه رمضان در همدان


برگزاری طرح «ضیافت الهی» همزمان با آغاز ماه رمضان در همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری طرح ضیافت الهی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شاخص استان همدان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا حاجی‌زین‌العابدینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در این طرح به نیازمندان کمک مومنانه ارائه خواهد شد، افزود: امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده یحیی(ع) و شاهزاده حسین(ع) همدان و امامزاده عبدالله(ع) شهر ملایر مجری اصلی این طرح در استان هستند.

وی ادامه داد: این طرح هر ساله با فرارسیدن ماه رمضان در سراسر کشور توسط سازمان اوقاف برگزار می‌شود و یکی از طرح‌های مستمر با هدف برگزاری هرچه بهتر مراسم و مناسبت‌های ماه رمضان در بقاع متبرکه شاخص کشور است.

حاجی‌زین‌العابدینی با بیان اینکه در ماه رمضان بقاع متبرکه استان تعطیل هستند، گفت: در این ایام مردم می‌توانند از بقاع شاخص که دارای صحن باز هستند، استفاده کنند و برنامه‌های جمع‌خوانی از طریق سیمای مرکز همدان پخش خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان اضافه کرد: برنامه‌های مجازی مانند تفسیر قرآن توسط نماینده ولی فقیه در استان در امامزاده عبداالله انجام می‌شود و هموطنان می‌توانند از طریق سیما آن را پیگیری کنند.

وی بیان کرد: همچنین استفاده از ظرفیت فضای معنوی ماه رمضان، ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی، تقویت باورها، ایجاد فضای انس با قرآن کریم در جامعه، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه بویژه برای نسل جوان، تبلیغ جذب مشارکت‌های مردمی و اجرای دقیق نیات واقفین خیر اندیش از جمله مهمترین اهداف طرح «ضیافت الهی» محسوب می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس