کراپ الوند در دیداری حساس مقابل مس سونگون صف آرایی می‌کند


کراپ الوند در دیداری حساس مقابل مس سونگون صف آرایی می‌کند

قزوین – ایرنا - تیم کراپ الوند عصر سه شنبه در هفته پنجم مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور برای کسب سه امتیاز حساس و سرنوشت ساز، مقابل مس سونگون ورزقان به میدان می‌رود.

به گزارش ایرنا، این دیدار در سالن امام علی شهر الوند بدون حضور تماشاچیان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

تیم مس سونگون در مرحله نهایی لیگ برتر با چهار بازی و ۹ امتیاز صدر نشین است و تیم کراپ الوند نیز با چهار بازی، ۲ برد، یک تساوی، یک باخت و هفت امتیاز در رده چهارم لیگ قرار دارد.

تیم کراپ الوند برای صعود به رده بالاتر و دستیابی به صدر جدول به امتیاز این بازی حساس و مهم نیاز دارد درحالیکه مس سونگون نیز با توجه به روحیه بالای خود ناشی از پیروزی پرگل مقابل مقاومت البرز به راحتی دست از صدرنشینی برنخواهد داشت.

نماینده استان در لیگ برتر فوتسال کشور پس از شکست پر گل برابر گیتی پسند اصفهان شرایط را تغییر داد و با کسب ۲ برد در خانه و خارج از خانه با هفت امتیاز در جمع مدعیان لیگ قرار گرفت.

شاگردان لک اگر بتوانند امروز پیروز این دیدار باشند و با استفاده از توان ستاره های خود مانند جاوید و محمدی به سه امتیاز این بازی دست یابند ۱۰ امتیازی شده و صدرنشین خواهند شد.

پیروزی شمس آذر قزوین مقابل اترک بجنورد

تیم فوتبال شمس آذر در آغاز نیم فصل دوم در بازی داخل خانه مقابل اترک بجنورد با گل های فریور محبی و یونس ایزانلو به پیروزی ۲ بر صفر رسید و با ۱۶ امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار گرفت.

شمس آذر قزوین در هفته پانزدهم و شانزدهم به ترتیب در بازی خارج از خانه به مصاف تیم های نفت امیدیه و شهرداری ماهشهر خواهد رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی