تعبیر خواب خرچنگ: 24 معنی و تعبیر دیدن خرچنگ در خواب


دیدن خرچنگ در خواب چندان رایج نیست. خرچنگ نماد آسمان و دریا است. این حیوان همچنین می‌تواند نشانی از ناخودآگاه ما باشد. خواب خرچنگ اغلب احساسات ما را نشان می‌دهد. شاید این خواب نشانه‌ای باشد از احساسات و عواطف سرکوب‌شده‌ای که شما از بر ملا شدن آن‌ها هراس دارید. شاید هم نشانه‌ای از حبس شدن در احساسات قدیمی است که دیگر به درد شما نمی‌خورند. در ادامه...

دیدن خرچنگ در خواب چندان رایج نیست. خرچنگ نماد آسمان و دریا است. این حیوان همچنین می‌تواند نشانی از ناخودآگاه ما باشد. خواب خرچنگ اغلب احساسات ما را نشان می‌دهد. شاید این خواب نشانه‌ای باشد از احساسات و عواطف سرکوب‌شده‌ای که شما از بر ملا شدن آن‌ها هراس دارید. شاید هم نشانه‌ای از حبس شدن در احساسات قدیمی است که دیگر به درد شما نمی‌خورند. در ادامه این نوشتار مطالب جالبی درباره تعبیر خواب خرچنگ می خوانیم.

نشانه شناسی خواب خرچنگ

خرچنگ در خواب و رویا همچنین ممکن است نمادی از صلح و آرامش باشد. شاید به زودی پاداشی را برای کار سخت و موفقیتی که کسب کرده‌اید، دریافت کنید.

خرچنگ‌ها مطابق با یک الگوی یک‌وری و کج حرکت می‌کنند. به همین دلیل خواب دیدن در مورد یک خرچنگ ممکن است نشان دهد که شخصی به طور عمدی گمراه شده یا در برخی از اقدامات یا افکار دچار اشتباه شده‌است.

خواب‌های مربوط به خرچنگ ممکن است نوعی یادآوری باشد مبنی بر این‌که وقت آن رسیده که بتوانید به ثبات برسید و خانه‌ی خودتان را داشته باشید.

این خواب ممکن است به دام افتادن انرژی را بنا به دلایلی نشان بدهد. خواب دیدن در مورد خرچنگ ممکن است نشان‌دهنده‌ی اشتباه در عملکرد و پریشانی باشد. گاهی اوقات دیدن این موجودات در خواب نشان‌دهنده‌ی شرایطی است که شما را به هیچ کجا نمی‌رسانند.

تعبیر این خواب ممکن است حضور شما در نوعی رقابت باشد که البته شانس با شما یار خواهد بود و برخی از مشکلات را کنار خواهید زد.

خواب خرچنگ اغلب شخصیت شما را نشان می‌دهد. این خواب معمولا با داشتن حس محافظت از خود و عاطفی بودن مرتبط است.

دیدن یک خرچنگ در خواب ممکن است قدرت و استقامت شما را نشان دهد. گاهی اوقات هم نشان می‌دهد که بیش از حد متکی و وابسته به شخص دیگری هستید.

تعبیر دیگر خواب خرچنگ ممکن است این باشد که شما تا حدی مزاحم هستید. شاید به چیزی یا کسی به شدت چسبیده‌اید. گاهی اوقات هم دیدن خواب خرچنگ به این معنا است که شخص دیگری در زندگی‌تان همین ویژگی‌ها را دارد.

اگر خواب خرچنگ دیدید، باید از خودتان بپرسید که آیا به تازگی یک رفتار آزاردهنده و شرم‌آور داشته‌ام؟ یا شاید کسی به این شکل با شما رفتار کرده‌است.

این خواب در عین حال ممکن است محافظت از خودتان و مخفی کردن نقاط ضعف‌تان را نشان دهد. شاید از برخی موقعیت‌ها هراس دارید، زیرا فکر می‌کنید که خیلی خطرناک هستند. گاهی اوقات این رویا ممکن است نشان بدهد که بیش از حد در مورد ایمنی خودتان یا شخص دیگری نگران هستید.

تعبیر خواب خرچنگ

۱. تعبیر خواب خرچنگ به طور کلی

اگر در مورد یک یا چند خرچنگ خواب دیدید، بدون این‌که جزئیات دیگری را به یاد بیاورید یا در نظر بگیرید، باید بدانید که این خواب ممکن است نشانه‌ای از گذراندن یک دوران سخت و پر از چالش باشد. در این دوره از زندگی‌تان باید تلاش و صبر زیادی به خرج بدهید تا موقعیتی را که در آن قرار دارید به خوبی حل و فصل کنید.

گاهی اوقات این خواب می‌تواند نشانی باشد از دوره‌ای برای شناختن یکدیگر در رابطه‌ی عاشقانه‌ای و قبل از جدی شدن رابطه، که احتمالا سوء تفاهم و درگیری‌هایی در آن شامل است.

۲. خواب در مورد دیدن یک خرچنگ

اگر در خواب‌تان یک خرچنگ دیدید، چنین خوابی ممکن است نشان دهد که چنان درگیر یک سری مسائل شده‌اید که فقط دل‌تان می‌خواهد از همه کس و همه چیز پنهان شوید.

شاید به این دلیل که وضعیت سختی در حال گذر است،‌ دوست دارید پنهان شوید.

گاهی اوقات این خواب ممکن است نشان دهد که از سبک زندگی فعلی‌تان راضی هستید و زندگی هر روزه‌تان را بدون برنامه‌ریزی واقعی برای آینده سپری می‌کنید.

۳. تعبیر خواب خرچنگ در ساحل

دیدن خواب یک خرچنگ در ساحل ممکن است نشان‌دهنده‌ی یک پیشنهاد بسیار وسوسه‌انگیز یا فرصتی بسیار خوب در آینده‌ای نزدیک باشد. این رویا به شما هشدار می‌دهد که تمام جزئیات پیشنهاد را به دقت در نظر بگیرید، بنابراین پایان کار به ضرر شما نخواهد بود.

۴. گرفتن خرچنگ در خواب

این‌که در خواب ببینید یک خرچنگ را گرفته‌اید، ممکن است نشان بدهد که به زودی یک سری اطلاعات مهم دریافت می‌کنید که ممکن است زندگی شما را به میزان قابل‌توجهی تغییر دهد.

گاهی اوقات این رویا شخصیت درونی‌ شما و ترسو و خجالتی بودن‌تان را نشان می‌دهد. شما احتمالا در برقراری ارتباط با دیگران و ارائه‌ی دیدگاه‌ها و نظرات‌تان مشکل دارید.

این‌که در خواب با دست‌تان خرچنگ بگیرید می‌تواند نشان دهد که دوستان فریبکاری دارید. شاید آدم‌هایی که اطراف‌تان هستند آن‌قدرها که نشان می‌دهند خوب نیستند و اسراری وجود دارد که از شما پنهان می‌کنند. در زمان ارتباط با آن‌ها دقت به خرج بدهید و یادتان باشد که همه چیز را برای‌شان بازگو نکنید. گاهی بهتر است همه‌ی چیز را در ذهن خودتان نگه دارید زیرا شما هرگز نمی‌دانید که آدم‌های دیگر چه ماهیت و هدفی دارند. شاید از روی حسادت برنامه‌های‌تان را به هم بزنند. حواس‌تان باشد که آدم‌ها را قبل از هر اقدامی‌خوب ارزیابی کنید.

اگر هم در حال حاضر به کسی مظنون هستید، احتمالا این خواب به همان فرد اشاره دارد.

تعبیر دیگر گرفتن خرچنگ با دست پایان بد برنامه‌های‌تان است. شاید چیزی را از دست بدهید یا پروژه‌ای که مدت‌ها روی‌اش کار کرده‌اید با شکست به پایان برسد. بنابراین در زمان برنامه‌ریزی دقت بیش‌تری به خرج بدهید و خودتان را بیش از حد توانمند ندانید تا کارتان با ناامیدی و یاس پایان نپذیرد. اگر متوجه شدید برنامه‌ها درست پیش نمی‌روند بلافاصله دست نگه دارید و پروژه‌ها را بهتر برنامه‌ریزی کنید.

۵. دیدن اشخاص دیگر که خرچنگ می‌گیرند

این‌که در خواب‌تان ببینید شخص دیگری خرچنگ در دست می‌گیرد، ممکن است عدم موفقیت شما در دریافت کمک از سوی برخی افراد قدرتمند را نشان دهد. این خواب به شما توانایی‌ها و خلاقیت خودتان را یادآوری می‌کند و شما را تشویق می‌کند تا برای دستیابی به اهداف و موفقیت فقط به خودتان تکیه کنید.

۶. خواب برش زدن یک خرچنگ

اگر در خواب ببینید که برای آماده کردن غذا خرچنگی را برش می‌زنید، چنین خوابی ممکن است نشان‌دهنده‌ی خلاص شدن شما از شر برخی منفی‌بافی‌ها باشد. احتمالا به زودی شخصیتی کاملا مستقل خواهید داشت و رسیدن به اهداف و خواسته‌های‌تان را شروع می‌کنید.

۷. خواب دیدن در مورد پختن خرچنگ

این‌که در خواب ببینید خرچنگی را می‌پزید تا غذا آماده کنید، ممکن است نشانه‌ای باشد از این‌که به زودی بر مقاومت کسی غلبه خواهید کرد.

این خواب همچنین ممکن است کله‌شقی شما را نشان دهد و این‌که قادر نیستید به حرف‌ها و توصیه‌های دیگران گوش بدهید. مراقب باشید، در غیر این صورت رفتار شما ممکن است شهرت‌تان را ویران کند.

چنین خوابی در عین حال ممکن است تحمل شما را نسبت به کسی نشان دهد که قبلا در مقابل‌اش مقاومتی نداشته‌اید.

۸. خواب خوردن گوشت خرچنگ

این‌که در خواب ببینید که گوشت خرچنگ می‌خوردید، ممکن است نشانه‌ی خوبی نباشد. در واقع این خواب می‌تواند برخی از مشکلات بهداشتی را در آینده‌ی نزدیک نشان دهد که به طور موقت شما را از تعهدات و وظایف‌تان دور می‌کند.

این رویا همچنین نشان می‌دهد که در تلاش هستید که راه‌هایی برای افزایش درآمدتان پیدا کنید.

چنین خوابی ممکن است نشان دهد که شما احتمالا از خوشی‌ّهای زندگی لذت می‌برید و برای این کار ابزار و امکاناتی هم در اختیار دارید.

معنای دیگر خوردن خرچنگ این است که به زودی شانس به شما رو خواهد کرد و پروژه‌های کسب و کاری‌تان موفقیت‌آمیز خواهند بود. در واقع زمان درستی برای شروع پروژه‌های جدید است زیرا انگیزه و ایده‌های‌تان به شدت قدرتمند خواهند بود و نیروی اراده‌تان کمک‌تان می‌کند که به اهداف و خواسته‌های‌تان برسید.

۹. تعبیر خواب خرچنگ که شما را گاز می‌گیرد یا به شما حمله می‌کند

این‌که در خواب یک خرچنگ شما را گاز بگیرد یا مورد حمله قرار دهد، احتمالا به این معنا است که بی‌خیال کسی یا چیزی شده‌اید.

شاید این خواب نشان‌دهنده‌ی مشکلی باشد که شما برای مدتی نادیده گرفته‌اید یا وجود آن را تایید نکردید. شاید چیزی یا کسی به توجه شما احتیاج داشته و شما دائما موضوع را نادیده گرفته‌اید.

گاهی اوقات دیدن خرچنگی که شما را در خواب گاز می‌گیرد، ممکن است برخی از تغییراتی را نشان دهد که شما در برابر آن مقاومت می‌کنید، اما هیچ گزینه‌ای غیر از قبول آن ندارید، زیرا اجتناب‌ناپذیر است. بهتر است آرام باشید و آن را با آغوش باز بپذیرید.

۱۰. تعبیر خواب خرچنگ هایی که سریع حرکت می‌کنند

این‌که در خواب تعداد خرچنگ را ببینید که به سرعت حرکت می‌کنند ممکن است قاطعیت شما را برای تغییر دادن زندگی‌تان به طور کامل نشان دهد. شاید در این فکر هستید که چیزهای جدیدی را امتحان کنید و مسیر زندگی‌تان را تغییر بدهید.

۱۱. خواب راه رفتن روی خرچنگ

اگر در خواب به طور تصادفی روی یک خرچنگ راه بروید، بهتر است در زندگی بیداری کمی دقت و توجه به خرج بدهید. در واقع چنین خوابی سر زدن مکرر اشتباه از شما را نشان می‌دهد، که ممکن است باعث رخ دادن یک سری مشکلات جدی برای‌تان شود. بهتر است محتاط‌تر باشید و بکوشید از چنین رفتارهایی پرهیز کنید.

۱۲. دیدن تعداد بسیار زیادی خرچنگ در خواب

این‌که در خواب تعداد زیادی خرچنگ ببینید، ممکن است نشانه‌ی خوبی نباشد. شاید این خواب اشتباهات زیاد شما را نشان دهد که به دلیل کله‌شقی و بی‌مسئولیتی شما رخ می‌دهند. ممکن است بابت این رفتارتان بهای گزافی را پرداخت کنید، بنابراین برای منفعت و خوبی خودتان هم که شده، بکوشید چیزهایی را در اسرع وقت تغییر دهید.

گاهی اوقات این خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی موانعی باشد که به زودی در مسیر حرفه‌ای‌تان رخ خواهند داد.

۱۳. خواب دیدن در مورد خرچنگی که در ساحل در حال حرکت است

اگر در خواب دیدید که خرچنگی روی ساحل در حال حرکت‌ است، بهتر است برای بهبود خلق و خوی‌تان کاری انجام بدهید چرا که این خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی خشم شما باشد و این‌که روحیه‌ی خوبی ندارید.

۱۴. خواب خرچنگی که شما را تعقیب می‌کند

این‌که در خواب یک خرچنگ شما را تعقیب کند، ممکن است به این معنا باشد که شما تمایل دارید از افکار و احساسات ناخودآگاه‌تان فرار کنید.

۱۵. دیدن خواب خرچنگ عنکبوتی

اگر در خواب یک خرچنگ عنکبوتی ببینید که ۸ پا دارد، به این معنا است که به ثروت خوبی دست خواهید یافت. اگر نگران سلامتی‌تان هستید و احساس می‌کنید دیگر امیدی به شفا یافتن‌تان نیست، دیدن این‌ خواب می‌تواند به این معنا باشد که خبرهای خوبی در راه هستند.

خرچنگ عنکبوتی عمر طولانی دارد و به همین دلیل است که درک معنای آن اهمیت زیادی دارد.

۱۶. صید کردن خرچنگ در خواب

این خواب نشان می‌دهد که آدم‌های دیگر می‌خواهند از شما و ذات خوب‌تان سوء استفاده کنند.

آن‌ها ممکن است از کار شما به نفع موفقیت خودشان استفاده کنند و فریب‌تان بدهند تا اسرار و برنامه‌های پنهانی‌تان را برای‌شان فاش کنید.

بهتر است بی‌نهایت در مورد آدم‌ها دیگر دقت به خرج بدهید و ابدا اسرارتان را نزد کسی فاش نکنید. شما که به کسی بدهی ندارید و بنابراین هیچ کس دیگری نباید از زحمات و تلاش شما به نفع خودش استفاده کند. در میان آدم‌های اطراف‌تان که به نظر شما دو رو هستند و رفتار شک‌برانگیزی دارند، و همین طور با کسانی که روی‌شان شناخت کافی ندارید، محتاطانه رفتار کنید.

۱۷.خوردن ساندویچ خرچنگ

خوردن ساندویچ خرچنگ به این معنا است که به زودی زندگی‌تان پر از خوشی و شادی خواهد شد.

۱۸. دیدن خرچنگی که به شما نزدیک می‌شود

تعبیر خواب خرچنگی که به شما نزدیک می‌شود احتمالا این است که باید کمی بیش‌تر دقت نظر به خرج بدهید زیرا احتمالا کسی از نزدیکان‌تان یا در محیط کارتان اصلا آدم خوبی نیست. باید این شخص را بشناسید و تا جایی که ممکن است از او فاصله بگیرید یا حتی مدتی با او هیچ رابطه‌ای نداشته باشید.

۱۹. تبدیل به خرچنگ شدن در خواب

این خواب نشان می‌دهد که ما می‌خواهیم از مشکلاتی که داریم فرار کنیم. اما واقعیت این است که حتی اگر بتوانیم لحظه‌ای مشکلات‌مان را از ذهن‌مان خارج کنیم، باز هم آن‌ها وجود دارند. بنابراین بهتر است با آن‌ها روبرو شویم و برای حل و فصل کردن‌شان کاری کنیم.

۲۰. تمیز کردن خرچنگ در خواب

این خواب احتمالا انعکاسی است از تمایلی که ما برای اصلاح مسیر زندگی‌مان یا آن‌چه که سرنوشت‌مان می‌دانیم، داریم. هنگامی که اشتباهاتی را مرتکب شده‌ایم یا تصمیمات بدی گرفته‌ایم، و می‌خواهیم آن‌ها را اصلاح کنیم، در وجودمان غم و اندوه زیادی را حس می‌کنیم.

در چنین موقعیتی، باید از اشتباهات‌مان درس بگیریم و به عنوان انسان رشد کنیم. این نوع خواب‌ها به خوبی از رفتار ما به عنوان یک انسان سخن می‌گویند، زیرا روی آن‌چه که برای پیشرفت در زندگی بدون فراموش کردن مسئولیت‌ها و ارزش‌های‌مان که در این سفر یاد گرفته‌ایم، انجام می‌دهیم، تمرکز دارد.

۲۱. دیدن خرچنگ مرده در خواب

خواب دیدن در مورد حیوانات مرده یا در این مورد خرچنگ مرده لزوما به این معنی نیست که قرار است اتفاق بدی برای‌مان رخ بدهد. بسیاری از آدم‌ها چنین برداشتی از این خواب دارند و خبر ندارند که تصورشان غلط است.

هنگامی که در مورد خرچنگ مرده خواب ببینید، به معنای نهایت چیزی در زندگی شما است یا این‌که چیزی در محیط شما قرار است به پایان برسد. دیدن خرچنگ مرده در خواب نماد شروع از ابتدا یا پایان دادن به چیزهایی است که برای انجام دادن‌شان بهای زیادی را پرداخته‌اید.

مهم‌ترین نکته در چنین رویاهایی پایان گرفتن چیزی است، زیرا همیشه مسیری را که باید در پیش بگیرید، درست یا نادرست نشان می‌دهد. اگر این اتفاق نیفتاد، سعی کنید از نشانه‌هایی که در خواب‌تان دیده‌اید، پیروی کنید؛ این نشانه‌ها به نوعی مسیر درست را نشان‌تان می‌دهند.

۲۲. تعبیر خواب خرچنگ خرچنگ بزرگ

دیدن یک خرچنگ بزرگ یا غول‌پیکر در خواب بستگی به شرایطی دارد که در زمان رخ دادن خواب، در آن قرار داریم.

این‌که در خواب‌مان یک خرچنگ بزرگ یا غول‌پیکر ببینیم یا به سمت آن برویم، بازتابی از وسعت شرایطی است که در آن قرار داریم. مهم‌تر از همه، تعبیر خرچنگ بزرگ در خواب به ما این امکان را می‌دهد تا همه‌ی آن جنبه‌هایی را که از نظر ما مشکل تلقی می‌شوند بازبینی کنیم و دوباره مورد بررسی قرار دهیم، این‌که آیا واقعا مشکلات بزرگی هستند و واقعا باور می‌کنیم که هیچ راه‌حلی نخواهند داشت؟ بنابراین اگر در خواب‌تان خرچنگ مرده دیدید، اصلا نگرانی به دل‌تان راه ندهید چرا که دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد.

۲۳. تعبیر خواب خرچنگ خرچنگ کوچک

این خواب نشان می‌دهد که لازم است تصمیم مهمی را برای خودتان یا محیطی که در آن توسعه می‌یابید، اتخاذ کنید، بدون این‌که تحت تاثیر دیگران قرار بگیرید. در واقع بهتر است تلاش کنید که کمی واقع‌گرایانه‌تر رفتار کنید.

بسیاری از این نوع خواب‌ها و رویاها نیز به عنوان فرصت‌هایی که در اختیار ما قرار می‌گیرند، تفسیر می‌شوند و ما همیشه نمی‌دانیم که چگونه از مزایای آن‌ها به نفع خودمان سود ببریم، این گونه سوالات همیشه زمانی ظاهر می‌شوند که ما با شرایطی که در اثر یک سری رویدادهای اتفاقی رخ می‌نمایانند، روبرو می‌شویم.

همچنین می‌توان نتیجه گرفت که این خواب زمانی رخ می‌دهد که ما با چند گزینه مواجه شویم و باید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنیم. اما نباید عجله به خرج بدهیم، بهترین کار این است که همه‌ی گزینه‌ها را بررسی کنیم و ببینیم که کدام یک بیش‌تر به درد ما می‌خورد.

۲۴. تعبیر خواب خرچنگ قرمز

گفته می‌شود که دیدن خرچنگ قرمز در خواب نشان‌دهنده‌ی گام‌های اشتباهی است که برمی‌دارید اما خودتان تصور می‌کنید که همه‌چیز در مسیر درست قرار دارد. به همین دلیل است که نمی‌توانید متوجه شوید که در حال پیمودن مراحل اشتباهی هستید که در نهایت شما را به جایی می‌رسانند که دچار چالش‌های عاطفی شوید.

پس از دانستن این نوع احساسات، تنها باید توجه داشته باشید که بهترین راه‌حل این است که سعی کنید همه چیز را به درستی سازماندهی کنید، خواه پروژه‌های کاری باشد و خواه شخصی. باید از قبل فکر همه چیز را بکنید تا به نتایجی که باب میل‌تان نیست، نرسید.

* به طور کلی، خواب خرچنگ تعبیر خوبی خواهد داشت اگر:

– خرچنگی که در خواب دیده‌اید قرمز بوده‌است

– چنگال خرچنگ را در خواب ببینید

– یک خرچنگ درخواب دنبال‌تان کند

– خرچنگ به شما حمله کند

تعبیر خواب خرچنگ به لحاظ روانشناختی

بر ای این‌که قادر باشیم خواب خرچنگ را به درستی تعبیر کنیم، باید به حالات و ویژگی‌های این حیوان به دقت فکر کنیم. و شیوه‌ی راه‌رفتن‌اش که در واقع کج است و دودلی و تردید را در ما نشان می‌دهد.

بنابراین، این خواب را اغلب در زمان‌هایی می‌بینیم که به لحاظ عاطفی شکننده هستیم، و تردید زیادی در وجودمان موج می‌زند. در واقع شک و تردید زیادی در ذهن‌مان داریم و نمی‌دانیم که تصمیم درست چیست و چه اقدامی باید انجام بدهیم. این نوع احساسات همگی، بستگی دارد به این‌که چه جور خرچنگی در خواب ببینیم. به همین دلیل باید تمام جوانب خوابی که دیده‌اید را در نظر بگیرید تا بتوانید درک کنید که در چه موقعیتی از زندگی قرار دارید و خواب‌تان چه پیامی برای شما دارد.

یادتان باشد که این نوع از عواطف همیشه، ارتباط مستقیمی دارد با آن‌چه که در زندگی روزمره پیش روی‌مان (خواه احساسی و خواه در کار) قرار می‌گیرد.

توصیه می‌شود که به همه‌ی جوانب زندگی‌تان فکر کنید. و در عین حال که محتاط هستید، قاطعیت هم داشته باشید زیرا دیدن چنین خواب‌هایی اتفاقی نیست. باید بکوشید محیط اطراف‌تان را درک کنید، بدانید که چه‌طور موقعیت‌های جدید و ناگهانی را مدیریت کنید و بلد باشید با چالش‌هایی که هنوز برای‌شان آماده نیستید، دست و پنجه نرم کنید.

این خواب بسته به جزئیات دیگری که دیده‌اید، می‌تواند هم منفی و هم مثبت تعبیر شود. نمی‌توان این خواب را فقط به یک تعبیر خلاصه کرد زیرا باید معانی و مفاهیمی را که یک خرچنگ در بر دارد در نظر داشته باشید و این‌که در حال حاضر در چه شرایطی به سر می‌برید.

یادتان باشد که مهم‌ترین نکته این است که به خودتان ایمان و باور دارشته باشید. رویاها و خواب‌ها واقعیت وجودی ما را انعکاس می‌دهند. تجزیه و تحلیل آن‌ها به خودتان بستگی دارد. فراموش نکنید که تنها چیزی که برای تغییر یا رشد زندگی‌تان نیاز دارید این است که فقط دست به کار شوید و خودتان تغییر را شروع کنید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط