ثبت‌نام 330 نفر در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی تبریز


ثبت‌نام 330 نفر در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی تبریز

بخشدار مرکزی تبریز گفت: با اتمام مهلت ثبت‌نام از داوطلبین ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا، در بخش مرکزی تبریز 46 روستا از 50 روستای این بخش حائز شرایط برگزاری انتخابات بودند که در 100 درصد این 46 روستا ثبت‌نام از داوطلبین انجام گرفته و در مجموع، ثبت‌نام 330 نفر نهایی شده است

علی حسین علی پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: از مجموع ۳۳۰ نفر ثبت‌نام کننده نهایی ۳۱۲ نفر (۹۵٪) مرد و ۱۸ نفر (۵٪) زن هستند.

وی ادامه داد: همچنین ثبت نام ۲۱ نفر به دلیل نقص مدارک در دست بررسی می‌باشد که در صورت تأیید، به آمار نهایی اضافه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تبریز؛ وی گفت: در روستاهای بخش مرکزی تبریز مجموعا ۱۸۲ کرسی شورا داریم که ۲۲ روستا صاحب ۵ کرسی و ۲۴ روستا صاحب ۳ کرسی هستند.

همچنین در ادامه بخشدار خسروشاه گفت: با اتمام مهلت ثبت‌نام از داوطلبین ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا، در بخش خسروشاه شهرستان تبریز تمامی ۱۲ روستای این بخش حائز شرایط برگزاری انتخابات بودند که در ۱۰۰ درصد این ۱۲ روستا ثبت‌نام از داوطلبین صورت گرفته و در مجموع، ثبت‌نام ۱۱۰ نفر نهایی شده است.

نادرپور اظهار کرد: از مجموع ۱۱۰ نفر ثبت‌نام کننده نهایی ۱۰۷ نفر (۹۷٪) مرد و ۳ نفر (۳٪) زن هستند.

وی گفت: در روستاهای بخش خسروشاه شهرستان تبریز مجموعا ۵۰ کرسی شورا داریم که ۷ روستا صاحب ۵ کرسی و ۵ روستا صاحب ۳ کرسی هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !