مدگردی با نورا هاشمی ؛ دختر دو سلبریتی پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران


مدگردی با نورا هاشمی ؛ دختر دو سلبریتی پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران

نورا هاشمی همسر سابق سیاوش اسعدی است. سیاوش اسعدی توسط ریحانه پارسا، هنرپیشه سابق سینما و تلویزیون ایران که به استانبول ترکیه مهاجرت کرده، متهم به تعرض جنسی شده است. نورا هاشمی در واکنش به خبر افشاگری اینستاگرامی ریحانه پارسا مبنی بر تعرض همسر سابقش در سن 16 سالگی به وی، ویدیویی منتشر کرد و […]

نورا هاشمی همسر سابق سیاوش اسعدی است. سیاوش اسعدی توسط ریحانه پارسا، هنرپیشه سابق سینما و تلویزیون ایران که به استانبول ترکیه مهاجرت کرده، متهم به تعرض جنسی شده است.

نورا هاشمی در واکنش به خبر افشاگری اینستاگرامی ریحانه پارسا مبنی بر تعرض همسر سابقش در سن ۱۶ سالگی به وی، ویدیویی منتشر کرد و گفته که سالهاست از سیاوش اسعدی جدا شده است و جدایی خود را به دلایل شخصی، مخفی نگهداشته است. لذا اطلاعاتی درباره زندگی و روابط همسر سابق ندارد و از خبر منتشر شده ابراز تاسف کرد. او گفت که این خبر، به پسرش و خودش هیچ ربطی ندارد.

ویدیویی که گذاشت، بیش از ۱ میلیون بازدید گرفت.

نورا هاشمی ، دختر گلاب آدینه و مهدی هاشمی است. دو سلبریتی پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران که چند سال پیش خبر طلاق و جدایی آن ها، بازتاب های خبری بسیاری پیدا کرد. گلاب آدینه و مهدی هاشمی، اساتیدبازیگری هستند و در نقش های خاطره انگیزی در سینما و تلویزیون ایران حضور داشتند که سریال سلطان و شبان، تنها مشت نمونه خروار است.

نورا هاشمی که خود نیز فرزند طلاق است، متولد سی و یکم شهریور سال شصت و دو در تهران است. نورا هاشمی ، مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد تهران داشته و پسری به نام اوستا دارد. عاشق مد و لباس است و اینستاگرامش حاوی تصاویری از استایل های کژوال این دختر خوش استعداد سینمای ایران در کنار مادر و فرزند و دوستانش است.

نورا هاشمی ، فعالیت هنری خود را از سال هشتاد و یک یعنی وقتی ۱۹ سال سن داشت، آغاز کرد و در فیلم دوشیزه روبروی دوربین رفت. در ادامه نگاهی داریم به بیوگرافی نورا هاشمی ، همسر سابق سیاوش اسعدی که در بهار ۱۴۰۰ شمسی در کانون توجه رسانه ها و کاربران اینستاگرام ایرانیان قرار گرفته است.

نورا هاشمی در زمانی که همسر سیاوش اسعدی بود، در ۲ فیلم وی به نام های جیب بر خیابان جنوبی و حوالی اتوبان که محصول سال ۹۲ و ۸۷ بود ، نقش آفرینی کرد. پس از جدایی از سیاوش اسعدی، ضمن آنفالو صفحه وی، دیگر با وی در صحنه تئاتر و تلویزیون و سینما، همکاری نکرد.

حتما بخوانید: همه چیز درباره سیاوش اسعدی

مدگردی با نورا هاشمی ؛ دختر دو سلبریتی پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران

(در نوزدهمین جشن حافظ، نورا هاشمی را در کنادر مادرش، استاد گلاب آدینه مشاهده می کنیم)

مدگردی با نورا هاشمی ؛ دختر دو سلبریتی پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران

(در پشت صحنه کاری مشترک با حضور مادرش)

فیلم شناسی نورا هاشمی

فیلم جیب بر خیابان جنوبی به کارگردانی سیاوش اسعدی که نورا هاشمی در نقش رعنا بازی کرد. فیلم حوالی اتوبان به کارگردانی سیاوش اسعدی محصول سال ۱۳۸۷ فیلم آرامش در میان مردگان به کارگردانی مهرداد فرید محصول سال ۸۴ فیلم وقتی همه خواب بودندبه کارگردانی فریدون حسن پور محصول سال ۸۴ فیلم عروس افغان به کارگردانی ابوالقاسم طالبی محصول سال ۸۲ فیلم دوسیزه به کارگردانی محمد درمنش محصول سال ۸۱ فیلم کوچه به کارگردانی محمد رضا مصباح

مدگردی با نورا هاشمی ؛ دختر دو سلبریتی پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران

(از کلکسیون مد لباس مونوکرم مشکی رنگ خانم بازیگر در سال ۹۹)

نورا هاشمی در تلویزیون

نورا هاشمی مدتی است که در سینما حضور ندارد و آخرین نقش آفرینی وی هم مربوط به سال ۱۳۸۶ در تلویزیون است. بازی های نورا هاشمی در تلویزیون به شرح زیر است:

سریال آغوش های خالی به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد محصول سال ۷۸ شبکه ۳ سیما سریال سایه ها به کارگردانی غلام رضا رمضانی محصول سال ۷۹ در شبکه ۱ سیما سریال فرستاده به کارگردانی جواد شمقدری محصول سال ۸۱ شبکه ۲ سیما سریال من یک مستاجرم به کارگردانی پریسا بخت آور محصول سال ۸۳ شبکه ۳ سیما سریال خواستگاران به کارگردانی گلاب آدینه (مادرش) محصول سال ۸۶ شبکه اول سیما

در سال های اخیر، نورا هاشمی تلاش کرده تا به جای نقش آفرینی در قاب تلویزیون و پرده نقره ای سینما، در صحنه های تئاتر حضور پیدا کرده و بر تجارب بازیگری خود در کنار بزرگان سینما و تئاتر ایران بیافزاید.

مدگردی با نورا هاشمی ؛ دختر دو سلبریتی پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران

(تصویر گلاب آدینه در کنار مهدی هاشمی که نخستین تصویر اینستاگرام نورا هاشمی بود که در سال ۲۰۱۴میلادی به اشتراک گذاشته بود)

یه گاز کوچولو به کارگردانی فقیه سلطانی محصول سال ۹۹، تئاتر پینوکیو به کارگردانی آرش سنجابی محصول سال ۹۸، تئاتر تقدیر بازان به کارگردانی سیما تیرانداز محصول سال ۹۴، تئاتر گالیله به کارگردانی داریوش فرهنگ محصول سال ۹۰، تئاتر بیوه های غمگین سالار جنگ به کارگردانی شهاب الدین حسین پور محصول سال ۸۷ از جمله آثار تئاتری همسر سابق سیاوش اسعدی محسوب می شود.

مدگردی با نورا هاشمی ؛ دختر دو سلبریتی پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران

(سلفی خانم بازیگر و پسرش اوستا در کنار مادرش پس از نمایش تئاتر شیرهای خان بابا سلطنه در سال ۲۰۱۷)

اینستاگرام نورا هاشمی

در آخرین هفته فروردین سال ۱۴۰۰، صفحه اینستاگرام نورا هاشمی ، سیاوش اسعدی و ریحانه پارسا به دلیل افشاگری ریحانه پارسا، در کانون بازدید اینستاگردهای ایرانی قرار گرفته است. این خانم هنرپیشه ۳۳ هزار دنبال کننده داشته و ۶۷ پست به اشتراک گذاشته است. اینستاگرام نورا هاشمی در نشانی: @noura_hashemi در دسترس است.

اینستاگرام سیاوش اسعدی نیز در نشانی: @siavash_asadi_ در دسترس است.

مدگردی با نورا هاشمی ؛ دختر دو سلبریتی پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران

(ویدیوی ۹۰ ثانیه ای نورا هاشمی در واکنش خبر ادعای تجاوز جنسی سیاوش اسعدی به ریحانه پارسا در سن ۱۶ سالگی، بیش از ۷۰۰ هزار بازدید ثبت کرده است و بیش از ۲۰۰۰ کامنت دریافت کرد (برای مشاهده ویدیو روی تصویر کلیک کنید ))

مدگردی با نورا هاشمی ؛ دختر دو سلبریتی پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران

یکی از تصاویری که این بازیگر خوش سیما در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود، عکسی از بازی گلف بود که مربوط به سال ۹۸ است و نشان می دهد که به این باری علاقه دارد.

مدگردی با نورا هاشمی ؛ دختر دو سلبریتی پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران

(تیپ مونوکروم مشکی، استایل مورد علاقه این هنرپیشه در سال ۹۸ در کنار بابک صحرایی)

حتما بخوانید: درباره تیپ های مونوکروم بیشتر بخوانید

مخاطب گرامی

اگر نظر و دیدگاهی درباره نقش آفرینی های نورا هاشمی در فیلم ها و سریال ها و تئاتر های سال های اخیر دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. تا لحظه تنظیم این گزارش، سیاوش اسعدی درباره ادعای تجاوز جنسی ریحانه پارسا، واکنشی نشان نداده است. موضوعی که می تواند پرونده تعرض جنسی به قربانیان این خشونت و اطلاع رسانی آن در قالب کمپین METOO را وارد فاز جدیدی در سال ۱۴۰۰ بکند.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل لباس مردانه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سنگینی بار «ترومای جنگ» بر شانه‌های کوچک کودکان