ولایت‌پذیری دشمنان ایران را درمانده کرد


ولایت‌پذیری دشمنان ایران را درمانده کرد

قشم- ایرنا- فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: هم اکنون ایران یک ابرقدرت نظامی است که قدرت‌های پوشالی دنیا و دشمنان نظام جمهوری اسلامی را درمانده کرده است.

سردار اباذر سالاری روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده بسیج ناحیه سپاه قشم افزود: هم اکنون دشمنان جمهوری اسلامی نه تنها به خود اجازه تعدی به خاک این میهن را نمی‌دهند، بلکه از این کشور تقاضای کمک و مساعدت نیز می‌کنند.

وی افزود: لازمه توسعه و پیشرفت انقلاب نگاه مدیریت ولایی و انقلابی است و باید در انتخابات پیش رو به این امر توجه ویژه شود.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ادامه داد: انتخابات پیش رو برای آینده کشور بسیار مهم و اثرگذار است و انتخاب رییس جمهوری مناسب، باعث حل مشکلات فعلی کشور می‌شود.

وی تصریح کرد:مردم با حضور منسجم و حداکثری دشمنان نظام را مایوس کرده و با انتخاب صحیح، زمینه گشایش اقتصادی و عبور از بحران‌های فعلی را ایجاد می‌کنند.

سالاری اظهار کرد: سپاه یک نهاد برخاسته از بطن مردم و رابطی برای تسهیل مشکلات و گره‌گشایی از آنان است.

تکریم و معارفه فرمانده بسیج سپاه ناحیه قشم با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، امامان جمعه اهل سنت و شیعیان قشم، فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان، معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم، جمعی از مدیران و خانواده شهدا و جانبازان شهرستان قشم در مصلی امام علی (ع) برگزار شد.

ولایت‌پذیری دشمنان ایران را درمانده کرد

در این مراسم سرهنگ حجت امیری‌کیا به فرماندهی ناحیه سپاه قشم منصوب و از زحمات سرهنگ محمد سالاری تقدیر شد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط