صرافی فتوویکس futuvix بهترین پلتفرم ترید فیوچرز


استفاده از معاملات آتی می‌تواند به عنوان راه‌کاری برای جذب نقدینگی محسوب شود و با قرار گرفتن معامله‌گران و بازارسازان درکنار معاملات آتی چرخه بورس برای پذیرایی از سرمایه‌های سرگردان تکمیل می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این قراردادها با اندکی تغییرات به سرعت تبدیل به ابزاری حمایتی برای طرفین معامله که بازار بر خلاف نظر آن ها حرکت می‌کرد، تبدیل شد مثلاً در شرایط بد آب و هوا، افرادی که قرارداد فروش گندم منعقد کرده اند، علاقه‌مند هستند.

صرافی فتوویکس "futuvix" بهترین پلتفرم ترید فیوچرز

صرافی فتوویکس ( (futuvixیکی از بهترین پلتفرم ها جهت انجام معاملات آتی (فیوچرز) می باشد، این صرافی با بهره گیری از یک سیستم منطقی توانسته است محبوبیت زیادی در این بازار به دست آورد.

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که موجب شده است فتوویکس انتخاب اول تریدر ها جهت انجام معاملات آتی باشد، قصد داریم باهم برخی از این ویژگی ها را بررسس کنیم:

لوریج بالای ۳۰۰ درصد (این یکی از مهمترین موارد در انجام معاملات آتی یا همان فیوچرز) می باشد. کارمز بسیار پایین ترید ها در اجرای پوزیشن که به تریدر اجازه می دهد بهتر تصمیم بگیرد. عدم تفاوت ورود به بازار چه در حالت لیمیت و چه در حالت مارکت. عدم محدودیت مقدار ورودی پوزیشن ها و عدم وابستگی آن به ارز انتخابی. عدم محدودیت لوریج وارده و عدم وابستگی آن به مقدار ورودی.

در آینده قصد داریم در مورد چگونگی فعالیت در این صرافی توضیحاتی ارائه دهیم با ما همراه باشید...

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی