مدیرکل نوسازی: استانداردسازی فضای‌آموزشی در شهرکرمان مغفول مانده است


مدیرکل نوسازی: استانداردسازی فضای‌آموزشی در شهرکرمان مغفول مانده است

کرمان- ایرنا- مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: با توجه به محرومیت های مناطق جنوب و شرق استان طی سال های گذشته، استاندارد سازی فضاهای آموزشی در شهر کرمان مورد غفلت جدی قرار گرفته است .

به گزارش ایرنا، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس کرمان روز سه شنبه به همراه مدیرکل نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور در بازدید از پروژه های در دست اجرا شهر کرمان بیان داشت:بر اثر این غفلت ایجاد شده مرکز این استان هم اکنون از کمبود فضای آموزشی استاندارد و مقاوم بی بهره مانده و برای همین تعداد زیادی پروژه دولتی و خیری در شهر کرمان فعال شده که با اتمام این پروژه ها بخش زیادی از مشکلات فضای اموزشی شهر کرمان جبران می شود.

وی گفت: در کنار ساخت مدارس ۶، ۹ و دوازده کلاسه، چهار مجتمع آموزشی بزرگ با ۱۶۰ کلاس درس در شهر کرمان در حال ساخت است، که این واحد های آموزشی نیز بخشی از کمبود فضای آموزشی شهر کرمان را برطرف خواهد کرد.

واعظی نژاد با اشاره به اجرای پروژه‌های بزرگ مجتمع‌های آموزشی حیات طیبه، تصریح کرد: مجتمع‌ آموزشی حیات طیبه سه راه سیلو که به نام سردار سرافرازشهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری شده است با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع با تعداد ۴۰ کلاس درس، سالن ورزشی، آمفی تئاتر، زمین چمن مصنوعی، کارگاه و آزمایشگاه و پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در حال احداث است.

وی افزود: پروژه حیات طیبه کرمان به نام الغدیر با زیر بنای ۱۴هزار مترمربع با تعداد ۳۶ کلاس درس و با طراحی خاص معماری مدارس سبز نیز در دستور کار است.

ناصر فتحی مدیرکل نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور هدف از سفر خود را بازدید از روند پیشرفت پروژه های حیات طیبه و مجتمع های آموزشی بزرگ شهر کرمان عنوان کرد و گفت : پیشرفت پروژه های نوسازی مدارس کرمان مورد رضایت است و در مهر ماه اینده ۲۵۰ پروژه از پروژه های نیمه تمام که فعال شده در کرمان افتتاح و بهره برداری می رسد و تحویل آموزش و پرورش می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...