دکتر آبادی چگونه با فرهاد مجیدی آشنا شد؟/ ماجرای حضور یک جراح زیبایی در استقلال!


دکتر آبادی چگونه با فرهاد مجیدی آشنا شد؟/ ماجرای حضور یک جراح زیبایی در استقلال!

حضور پزشک سابق تیم های ملی پایه در جمع کادر پزشکی استقلال حرف و حدیث های زیادی ایجاد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، 24 ساعت بعد از حضور اعضای تیم استقلال در کشور عربستان بود که سایت رسمی باشگاه از حضور یک پزشک جدید در جمع آبی پوشان خبر داد. سایت باشگاه استقلال روز گذشته در این خصوص نوشت: «دکتر محمد آبادی با دعوت فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به عنوان پزشک تیم به مجموعه استقلال در عربستان کمک خواهد کرد.»


هنوز زمان زیادی از انتظار این خبر نگذشته بود که در فضای مجازی شایعاتی عجیب درباره این پزشک منتشر شد. در این خصوص برخی صفحات مجازی خبر دادند که دکتر آبادی که تخصص اصلی اش جراحی زیبایی است، پزشک فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها هم هست. اگرچه این موضوع با واکنش های زیادی مواجه شد اما مسئولان استقلال هنوز واکنش خاصی به انتشار شایعه مذکور نداشتند.


این در حالی است که حضور پزشکی که تخصصش جراحی زیبایی است در جمع کادر پزشکی یک تیم فوتبال آن هم به بزرگی تیم استقلال در نوع خود جالب است. البته که این پزشک برجسته با وجود داشتن تخصصی در امر زیبایی اما سوابق زیادی در فوتبال دارد.


با پیگیری کارنامه دکتر آبادی که سابقه همکاری با تیم های ملی فوتبال جوانان و امید ایران را داشته، به نکات جالبی می‌رسیم. او در گذشته به صورت داوطلب از طریق ارتباط با برخی لژیونرهای سابق همکاری با فدراسیون فوتبال را آغاز کرد و در مسابقات قهرمانی آسیا ، مقدماتی المپیک همچنین دور نهایی رقابت های جام جهانی جوانان در کنار تیم های ملی این دو رده سنی حضور یافت.


این پزشک متخصص که دوره تخصصی خود را در کشور آلمان سپری کرده و در همین کشور مشغول به فعالیت است، به جهت تعلق خاطر نسبت به تیم های ملی فوتبال ایران پیش از این به شکل داوطلبانه و رایگان با فدراسیون فوتبال همکاری داشته و البته با توجه به تخصص و توانمندی همچنین تجهیزات قابل توجهی در که در اختیار داشته کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال همواره از این همکاری استقبال کرده است.


دکتر آبادی که دارای فوق تخصص جراحی زیبایی است با استفاده از امکانات جراحی صحرایی و سابقه فعالیت مستمر در کشورهای محروم آفریقایی در موارد مورد نیاز عمل های جراحی سرپایی و فوری برخی از بازیکنان تیم های ملی را نیز در هتل محل اقامت تیم و در اردوهای برون مرزی به خوبی انجام داده و از این جهت کمک قابل توجهی به کادر فنی تیم های ملی کرده است.


تجربه همکاری با تیم های ورزشی ، آشنایی با انواع مختلف و سطوح گوناگون مصدومیت ها ، مهارت و تجربه در شناسایی و درمان بیماری ها و تشخیص همچنین تجویز موثر و مفید ازجمله شاخصه های فعالیت کاری وی به شمار می رود که می تواند به هر تیم ورزشی با استفاده از مهارت ها و تجربه های کم نظیر خودش کمک کند.


نکته جالب درباره شایعه ای که میان او و فرهاد مجیدی منتشر شده این است که رابطه دکتر آبادی با سرمربی استقلال قدمت زیادی ندارد. مجیدی در زمانی که هدایت تیم ملی امید ایران را بر عهده داشت در جریان اردوها با این پزشک آشنا شد و به نظر می‌رسد شایعاتی که درباره ارتباط خاص آنها مطرح می‌شود صحت نداشته باشد.


از سوی دیگر فرهاد مجیدی که بر سر ماجرای ابتلای تعدادی از اعضای استقلال به کرونا با کادر پزشکی به مشکلاتی خورده بود، در صدد تقویت این کادر بود. از این رو او بعد از اضافه کردن دکتر مهرشاد رهبر، دکتر آبادی را نیز دعوت به همکاری کرده تا تیمش از این نظر در رقابت های آینده مشکل خاصی نداشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی