حمل و نقل زولبیا بامیه به قنادی‌ها تخلف است


حمل و نقل زولبیا بامیه به قنادی‌ها تخلف است

تبریز-ایرنا- رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان تبریز اعلام کرد: هر گونه حمل و نقل زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان از مکان‌های غیر به داخل قنادی‌ها تخلف است و با متخلفان برخورد می‌شود.

یوسف عبدالله زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان و افزایش تولید و عرضه زولبیا و بامیه، عرضه این محصول در خارج از مغازه ها و کارگاه ها ممنوع بوده و با حمل و نقل آن به قنادی ها نیز برخورد شده و متخلفان جریمه می شوند.

وی از شهروندان تبریزی درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف و گران فروشی، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ و ۳۵۲۳۹۶۹۵ به اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان اطلاع دهند.

عبدالله زاده قیمت عرضه هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک در قنادی های تبریز و حومه را ۴۰ هزار تومان و درجه دو را ۳۵ هزار تومان تا پایان ماه رمضان اعلام و اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم بامیه تنوری یا هندی و نان شیرینی رمضان نیز ۴۵ هزار تومان است.

وی علت افزایش قیمت شیرینی های مخصوص رمضان را کمبود و افزایش قیمت مواد اولیه بیان کرد و ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی کشور و استان کلیه تولیدات صنف قنادان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تهیه و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

رئیس اتحادیه قنادان تبریز تعداد واحدهای فعال این صنف را یکهزار و ۲۰۰ واحد اعلام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط