409 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند


409 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند

بوشهر- ایرنا - دبیر ستاد مقابله با کرونا دراستان بوشهرگفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های این استان به 409 نفر رسید.

به گزارش ایرنا، سعید کشمیری روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌ اند که از این تعداد ابتلای ۴۴ مورد به کرونا مثبت قطعی است.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا افزود: ۶۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۲۳ نفر در وضعیت حاد کووید ۱۹ قرار دارند.

کشمیری بیان کرد: امروز پنج مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا شامل سه مرد، ۷۹، ۶۶ و ۵۹ سال سن با سابقه بیماری دیابت، فشار خون و فیبروز ریوی و ۲ خانم ۷۳ و ۷۰ سال سن با سابقه بیماری زمینه ای فشار خون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: همچنین در شبانه ‌روز گذشته ۷۸ بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۵۵ نفر از آنها مثبت قطعی بوده ‎اند.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۸هزار و ۸۸۲ نفر از مردم استان بوشهر به ویروس کرونا مبتلا و ۹۲۸ نفر نیز بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل