تأکید پلیس بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و پرهیز از روزه‌خواری


تأکید پلیس بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و پرهیز از روزه‌خواری

فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ روزه داران گرامی در جهت تقویت این خویشتن‌داری و گسترش ارزش‌های اخلاقی و رعایت حرمت این ماه عزیز از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، معابر عمومی و... اکیداً خودداری کنند.

در حال حاضر به دلیل شرایط قرمز و پرخطر شهرهای ناشی از شیوع کرونا، مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه های مسافربری، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه آهن و بیمارستان‌ها مجاز به فعالیت و ارائه خدمات نیستند؛ این در حالی است که اگر وضعیت فعلی به حالت عادی رسید، این مراکز برابر پروتکل های بهداشتی ابلاغی از ستاد ملی مقابله با کرونا و صدور مجوز از سوی این ستاد رعایت دستورالعمل های صادره مبنی بر فعالیت آن مراکز می‌توانند به ارائه خدمات به شهروندان در ماه مبارک رمضان بپردازند.

براساس این اطلاعیه؛ از هم استانی‌های عزیز به ویژه رانندگان محترم وسیله نقلیه عمومی انتظار می‌رود با رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن مدام خودروها از تظاهر به روزه خواری و استعمال دخانیات در داخل خودرو ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند.

اماکن پذیرایی در حال حاضر مجاز به فعالیت نبوده و فعالیت این اماکن جهت عرضه غذای سرد و گرم یک ساعت قبل از افطار که در سال های قبل انجام می گرفت منوط به صدور مجوز و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟