تیم فوتبال استقلال سیلک کاشان در لیگ دسته یک جوانان ماندنی شد


تیم فوتبال استقلال سیلک کاشان در لیگ دسته یک جوانان ماندنی شد

کاشان - ایرنا - تیم فوتبال استقلال سیلک کاشان با برتری مقابل افشید قم در هفته پایانی لیگ جوانان باشگاه‌های ایران در این رقابت‌ها ماندنی شد.

به گزارش ایرنا، این مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز عصر سه‌شنبه بدون حضور تماشاگران و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ورزشگاه شهید فکری کاشان برگزار شد و شاگردان حسین باغبان در تیم استقلال سیلک با گل دقیقه ۲۰ بهنام عبداللهی بر میهمان خود غلبه کردند.

پس از این گل، بازیکنان تیم افشید قم با حمله‌های پی‌درپی برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی کردند اما درخشش دروازه‌بان و خط دفاعی استقلال سیلک مانع گلزنی حریف شد.

با این نتیجه و با توجه به شکست تیم وحدت بروجرد در بازی همزمان، تیم استقلال سیلک کاشان در لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های ایران باقی ماند.

لیگ دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌های ایران از ۲۰ دی ماه ۱۳۹۹ با شرکت ۲۲ تیم در چهار گروه پنج و ۶ تیمی آغاز شد که تیم استقلال سیلک کاشان در گروه چهارم با تیم‌های افشید قم، وحدت بروجرد، گهر درود، آب منطقه‌ای کرمانشاه و اروم اسپور ارومیه رقابت کرد.

از این گروه، تیم‌های اروم اسپور ارومیه و آب منطقه‌ای کرمانشاه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند و تیم وحدت بروجرد سقوط کرد.

تیم فوتبال جوانان سیلک کاشان سال ۱۳۹۵ با قهرمانی در استان اصفهان به لیگ مناطق و پس از آن به دسته ۲ و یک کشور صعود کرد.

از شهرستان کاشان تیم نونهالان ستارگان هم لیگ برتر نونهالان باشگاه‌های ایران حضور دارد.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود و تا پیش از شیوع کرونا نزدیک به ۱۴ هزار ورزشکار سازمان‌یافته فعال در ۴۰ رشته ورزشی داشت.

سرانه ورزشی کاشان ۲۰ سانتی‌متر است که کمترین مقدار در بین ۲۴ شهرستان‌ اصفهان محسوب می‌شود.

شهرستان کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت