تیم فوتبال چوکا تالش در رشت مغلوب استقلال خوزستان شد


تیم فوتبال چوکا تالش در رشت مغلوب استقلال خوزستان شد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال چوکا تالش در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور در رشت مغلوب استقلال خوزستان شد.

تیم های فوتبال چوکا تالش و استقلال خوزستان عصر سه شنبه در هفته بیستم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور، در ورزشگاه سردارجنگل رشت و به میزبانی تیم چوکا مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم استقلال خوزستان با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد.

در نیمه اول این دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان برتر از تیم چوکا تالش ظاهر شد و کنترل بازی را در اختیار داشت تا اینکه این تیم موفق شد به گل اول خود دست یابد و نیمه اول این دیدار به سود تیم استقلال خوزستان پایان یابد.

با آغاز نیمه دوم در همان دقایق اولیه، تیم فوتبال چوکا تالش به گل مساوی دست یافت و پرهام جوادی بازیکن این تیم توانست در دقیقه ۴۷ توپی که از روی نقطه کرنر ارسال شده بود را به گل تبدیل کند.

اما این پایان کار نبود و تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه این نیمه به دو گل دیگر نیز دست یافت تا در نهایت با نتیجه سه بر یک در این بازی خارج از خانه به پیروزی برسد و همچنان جزو تیم های صدرنشین و مدعی قهرمانی باشد.

قضاوت این دیدار را مجید محمدی با کمک های مهرداد نجفی و رضا اسکندری برعهده داشتند وجواد نصراللهی به عنوان داور چهارم ، محسن دوستی به عنوان ناظر گروه داوری و محمدحسین کاظمیان به عنوان نماینده فدراسیون در بازی تیم های چوکا تالش و استقلال خوزستان حضور یافتند.

تیم فوتبال چوکا تالش در این دیدار با ترکیب متین صفائیان ، محمد جعفری ، پرهام جوادی ، امیرحسین صالحی ، مصطفی علی خانی ، ایمان شوریابی، امیررضا میرزایی، علیرضا مصطفایی ، حمید خدابنده لو ، حسین پاپی ، رضا اعتمادی و با سرمربیگری علی لطیفی رو در روی استقلال خوزستان قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال استقلال خوزستان با ترکیب حسن پورحمیدی، سیدجلال عبدی، محمد بختیاری ، حسین بهرامی ، مسعود اسدی ، علی کیانی فر، بهروز افشار، علی هلیچی ، حجت اسلامی ، رضا مروانی ، امید لطیفی با سرمربیگری امیر خلیفه مقابل تیم چوکا تالش قرار گرفت.

پیش از این دیدار تا پایان هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم فوتبال استقلال خوزستان با کسب ۳۱ امتیاز در مکان سوم و تیم چوکا تالش با کسب ۱۹ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟