گرانترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا 2021 در گروه پرسپولیس + سند


گرانترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا 2021 در گروه پرسپولیس + سند

لیگ قهرمانان آسیا 2021 از فردا آغاز می شود و ترکیب ارزشمندترین بازیکنان این مسابقات نشان می دهد که گرانترین بازیکن در گروه پرسپولیس است و آن یاسین براهیمی بازیکن الریان قطر است. نوشته گرانترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا 2021 در گروه پرسپولیس + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

گرانترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در گروه پرسپولیس + سند

ترکیب ارزشمندترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا 2021 ؛ یاسین براهیمی از الریان گرانترین بازیکن
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۲:۰۰
گرانترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا 2021 در گروه پرسپولیس + سند

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ از فردا آغاز می شود و ترکیب ارزشمندترین بازیکنان این مسابقات نشان می دهد که گرانترین بازیکن در گروه پرسپولیس است و آن یاسین براهیمی بازیکن الریان قطر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ از فردا آغاز می شود ترکیب ارزشمندترین بازیکنان این مسابقات نشان می دهد که گرانترین بازیکن در گروه پرسپولیس است.

رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۱ از فردا آغاز می شود که پرسپولیس در اولین بازی و از ساعت ۱۹ در استادیوم فاتوردا شهر گوا هند به مصاف الوحده امارات خواهد رفت.

پیش از آغاز این رقابت ها، ورزش سه نگاهی انداخته است به لیست ارزشمندترین بازیکنان حاضر در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا جایی که از ترکیب ۱۱ نفره آن، هفت بازیکن متعلق به تیم های عربستانی هستند.

یاسین براهیمی هم تیمی شجاع خلیل زاده با توجه به غیبت چند بازیکن مهم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گرانترین بازیکن ACL است.

در این ترکیب که تنها متشکل از بازیکنانی است که به همراه تیم هایشان در رقابت های امسال حضور یافته و در لیست آسیایی حضور دارند، محمد المعیوف سنگربان تیم ملی عربستان و باشگاه الاهلی با ۲.۵ میلیون یورو گرانترین گلر این دوره از رقابت ها در منطقه غرب آسیاست.

گرانترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا 2021 در گروه پرسپولیس + سند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز 26 اسفند / فیلم