هفتمین تجربه هفت تاریخ ساز استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ؛ این هفت مقدس


هفتمین تجربه هفت تاریخ ساز استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ؛ این هفت مقدس

فرهاد مجیدی باید برای سومین فصل متوالی هدایت استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا برعهده داشته باشد. در واقع دیدار با الاهلی عربستان هفتمین تجربه آسیایی شاه فرهاد روی نیمکت آبی پوشان است. نوشته هفتمین تجربه هفت تاریخ ساز استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ؛ این هفت مقدس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هفتمین تجربه هفت تاریخ ساز استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ؛ این هفت مقدس

هفتمین تجربه آسیایی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال در مصاف با الاهلی عربستان در جده
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۲:۲۰
هفتمین تجربه هفت تاریخ ساز استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ؛ این هفت مقدس

فرهاد مجیدی باید برای سومین فصل متوالی هدایت استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا برعهده داشته باشد. در واقع دیدار با الاهلی عربستان هفتمین تجربه آسیایی شاه فرهاد روی نیمکت آبی پوشان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، فرهاد مجیدی در دیدار با الاهلی عربستان برای هفتمین بار روی نیمکت استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد نشست.

تیم فوتبال استقلال بامداد جمعه از ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه باید در خاک عربستان به مصاف الاهلی این کشور برود و نخستین بازی خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند.

شاگردان فرهاد مجیدی مقابل یکی از جدی‌ترین رقبای خود در گروه C صف‌آرایی می‌کنند و لازم است که برای فراهم کردن مقدمات صعود از این تیم امتیاز بگیرند. سرمربی آبی‌پوشان تهران برای هفتمین بار در دوران مربیگری خود باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیمش را به میدان بفرستد.

فرهاد مجیدی ۲ فصل قبل و بعد از برکناری وینفرد شفر ۲ بازی انتهایی استقلال در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۹ را سرمربیگری کرد. ابتدا دیدار با الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. ابتدا روزبه چشمی در دقیقه ۵۳ استقلال را پیش انداخت اما ۲ دقیقه بعد ادمیلسون جونیور کار را به تساوی کشاند. در دیدار پایانی که تشریفاتی هم بود استقلال موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود العین امارات بگذرد. محمد دانشگر و مرتضی تبریزی برای تیم تهرانی و مارکوس برگ برای نماینده امارات در این پیکار گلزنی کردند.

در فصل ۲۰۲۰ فرهاد مجیدی از مرحله پلی‌آف سرمربی استقلال شده بود. آبی‌پوشان ابتدا در امارات با نتیجه سه بر صفر از سد الکویت گذشتند. شیخ دیاباته ۲ بار و وریا غفوری یک بار برای نماینده کشورمان در این مسابقه گلزنی کردند. دیدار بعدی جدال برابر الریان قطر در قطر بود. مسابقه‌ای که با برتری قاطع پنج بر صفر استقلال همراه بود. ارسلان مطهری(۲)، مهدی قایدی(۲) و شیخ دیاباته گلزنان این بازی بودند.

با این ۲ پیروزی استقلال به مرحله گروهی صعود کرد. دیدار اول در اربیل عراق مقابل تیم الشرطه بود. ابتدا حسام خادیم در دقیقه ۲۴ دروازه خودی را باز کرد تا استقلال پیش بیفتد اما علی فائز در دقیقه ۴۸ از روی نقطه پنالتی نتیجه را به تساوی کشاند و بازی با همین نتیجه به اتمام رسید.

در گام دوم استقلال در کویت به مصاف الاهلی عربستان رفت. این مسابقه در پایان با برتری ۲ بر یک نماینده عربستان تمام شد تا فرهاد مجیدی طعم باخت در لیگ قهرمانان آسیا را برای اولین بار بچشد. سلمان الموشر در دقایق ۱۷ و برای ۲۹ برای تیم حریف گل زد و ارسلان مطهری هم در دقیقه ۲۲ برای استقلال موفق به گلزنی شد. وریا غفوری نیز یک پنالتی را به هدر داد.

تا به حال استقلال با مجیدی در لیگ قهرمانان آسیا ۱۳ گل به ثمر رسانده و پنج گل دریافت کرده است. در ۲ دیدار هم کلین شیت به دست آمده و استقلال در همه آن ۶ دیدار توانسته به گل برسد. ارسلان مطهری و شیخ دیاباته با ۳ گل، بهترین گلزنان استقلال بوده‌اند. مهدی قایدی(۲)، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وریا غفوری، مرتضی تبریزی و بازیکن تیم الشرطه هم دیگر گلزنان تیم مجیدی در آسیا به حساب می‌آیند.

حالا ۴۳۰ روز بعد از آن مسابقه بازهم فرهاد مجیدی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سرمربی استقلال است و بازهم باید به مصاف همان تیمی برود که آخرین بازی‌اش را در این رقابت‌ها با آن برگزار کرده بود. باید دید فرهاد پس از سه برد، ۲ تساوی و یک باخت در هفتمین تجربه‌اش چه نتیجه‌ای را کسب خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403