قیمت تخت سنتی و مبلمان چوبی سنتی چقدر است؟


شاید امروزه کمتر می توان سنت و سادگی را در خانه های ایرانیان مشاهده کرد، اما اصالت و ساده گرایی مردم ایران هرگز از بین نمی رود.

دوستداران سبک سنتی می توانند در گوشه ای از خانه مدرن خود نیز یک تخت سنتی یا مبلمان چوبی سنتی را جای دهند. این تخت های سنتی ترکیبی از اصالت و خلاقیت هستند و فضای هر خانه ای را متحول خواهند کرد. بنابراین دور از انتظار نیست که در این خانه‌ها با یک مدل تخت سنتی در منزل، بالکن یا حیاط خلوت روبه‌رو شوید.

قیمت تخت سنتی و مبلمان چوبی سنتی چقدر است؟

قیمت تخت سنتی در بازار چقدر است؟

امروزه قیمت های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد. اما کیفیت کار و طراحی مهمترین عامل مشخص کننده قیمت تخت سنتی است. قیمت های زیر توسط صنایع چوب نصر برای بیش از 15 مدل تخت سنتی ارائه شده اند:

قیمت تخت سنتی و مبلمان چوبی سنتی چقدر است؟

چه عواملی بر قیمت تخت سنتی و مبلمان چوبی تاثیر دارد؟

اندازه

مهم ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت تخت سنتی، اندازه تخت است. سایز تخت سنتی، ظرفیت آن را مشخص می کند. استاندارد ترین سایز های برای تولید تخت سنتی عرض 200 سانتی متر، و عمق نشیمن 150، 120، 100، 80 و 60 سانتی متر است. بنابراین تخت هایی که در این 5 سایز تولید می شوند، استاندارد را رعایت کرده اند.

جنس چوب

جنس چوب نقش بسیار مهمی در مشخص کردن کاربرد تخت سنتی دارد. اگر تخت سنتی را برای تراس یا بالکن یا باغ می خواهید، حتما باید یک چوب مقاوم در برابر عوامل محیطی انتخاب کنید. چوب روس بهترین گزینه برای این کار است، چراکه در برابر نور خورشید و رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

قیمت تخت سنتی و مبلمان چوبی سنتی چقدر است؟

ضخامت و استحکام تخت

طراحی تخت سنتی باید به صورتی باشد که در برابر فشار و گنجایش افراد مقاوم باشد. ضخامت چوب استفاده شده باید به صورتی باشد که بتواند چند برابر این ظرفیت را تحمل کند. جنس کفی تخت های چوبی نیز بسیار مهم است.

استفاده از چوب به‌ خصوص چوب‌های دارای شبکه در دکوراسیون سنتی ایرانی بسیار مورد توجه بوده و بدون شک در عکس‌های قدیمی، تصویری از تخت سنتی یا میز و صندلی چوبی را در دکوراسیون منازل ایرانی دیده‌اید. تخت های سنتی در منزل، با ظاهر متفاوت و جذابی که دارند می‌توانند به نقطه عطفی در خانه تبدیل ‌شده و فضای زیبا و منحصربه ‌فردی را در اتاق نشیمن ایجاد کنند. به کمک این تخت‌های سنتی چوبی در منزل می‌توانید پناهگاهی برای فرار از استرس‌ها و دغدغه‌های زندگی، و گوشه‌ای دنج و آرامش‌بخش در خانه ایجاد کنید.

درباره برند نصر بیشتر بدانید:

با توجه به گسترش باغ ها و کافه رستوران ها، فعالیت صنایع چوب نصر با تولید تخت های ساده (بدون شبکه های سی ان سی) در سال ۱۳۹۴ آغار گردید. در سال ۱۳۹۵ با تجهیز کارگاه به ماشین آلات سی ان سی (CNC) و الهام گرفتن از صنایع دستی اصفهان، زمینه برای تولید تخت های سنتی به شکل شبکه ای یا اصطلاحا گره چینی فراهم شد. پس از آن در سال ۱۳۹۶ به دلیل نیاز بازار و افزایش تمایل مشتری به استفاده از محصولات کلاسیک و سنتی در منزل، گروه محصول مبلمان سنتی خانگی و صندلی راک (مادربزرگ) را به سبد محصولات خود اضافه نمودیم. اکنون با افزایش ظرفیت تولید وگسترش زمین کارگاه به مساحت ۱۲۰۰ متر و ایجاد فروشگاه اینترنتی ، توانسته ایم محصولات خود را در سطح کشور ارائه دهیم .

اهداف بلند مدت برند نصر

هدف اصلی این سرمایه‌گذاری گسترده، افزایش کیفیت محصول، ارتقای توانایی طراحی محصولات منحصر به فرد و کاهش قیمت تمام شده با رویکرد جلب رضایت بیشتر مشتریان است. تفاوتهای اصلی صنایع چوب نصر و سایر رقبا را می‌توان در قالب موارد زیر بیان نمود:

رویکرد این مجموعه جهت تامین نیاز بازار ، بهره گیری از تجهیزات مدرن بوده و در تمامی ارکان سازمان رویکرد تولید صنعتی مورد نظر قرار گرفته است.جلب رضایت مشتریان، افزایش میزان رضایت مندی آن ها با افزایش کیفیت محصول، همواره یکی از آرمان های صنایع چوب نصر بوده است.افزایش کیفیت و راحتی محصولات فعلی با بهره گیری از نظرات ارزشمند مشتریان و مشاورین زبده به عنوان یکی از فعالیت های اصلی واحد طراحی صنایع چوب نصر در نظر گرفته شده است.

برای خرید محصولات نصر می توانید به نشانی nasrwood.com مراجعه کنید. تمامی خدمات برند نصر از طریق همین آدرس ارائه می شود و ثبت سفارش ها تنها به صورت آنلاین انجام می پذیرد. شما می توانید برای مشاوره بیشتر با شماره ۳۳۶۹۱۹۱۲ با پیش شماره 031 تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات