دردسر جدید استقلال در جده ؛ کارشکنی سعودی ها تمامی ندارد


دردسر جدید استقلال در جده ؛ کارشکنی سعودی ها تمامی ندارد

استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با تصمیم AFC راهی عربستان شده است تا دیدارهای خود را در جده برگزار کند. اما مشکلی که برای آبی پوشان به وجود آمده است، فاصله یک ساعته هتل آن ها تا زمین تمرین شان است که با اعتراض مسئولان ایرانی همراه بوده است. نوشته دردسر جدید استقلال در جده ؛ کارشکنی سعودی ها تمامی ندارد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری...

دردسر جدید استقلال در جده ؛ کارشکنی سعودی ها تمامی ندارد

دور بودن فاصله هتل تا زمین تمرین بازیکنان استقلال در جده، مشکل جدید آبی پوشان در آستانه لیگ قهرمانان آسیا
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۰:۰۰
دردسر جدید استقلال در جده ؛ کارشکنی سعودی ها تمامی ندارد

استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با تصمیم AFC راهی عربستان شده است تا دیدارهای خود را در جده برگزار کند. اما مشکلی که برای آبی پوشان به وجود آمده است، فاصله یک ساعته هتل آن ها تا زمین تمرین شان است که با اعتراض مسئولان ایرانی همراه بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، طولانی بودن مسافت زمین تمرین تا هتل استقلال در جده در آستانه لیگ قهرمانان آسیا مشکل ساز شده است.

اعضای تیم استقلال در بدو ورود به کشور عربستان یکی از دغدغه هایشان زمین تمرین بود. مسئولان کشور عربستانی در ابتدا زمین تمرینی را در اختیار استقلال قرار دادند که به صورت مشترک با تیم دیگری بود اما استقلال درخواست کرد که یک زمین اختصاصی را در اختیار داشته باشد. این خواسته با موافقت عربستانی ها مواجه شد.

اعضای تیم استقلال شب گذشته زمین تمرین خود را دریافت کردند و تمرینات شان در این زمین برگزار شد. زمینی که عربستانی ها در اختیار استقلال قرار دادند از نظر امکانات و وضعیت چمن شرایط بسیار مطلوبی دارد اما مشکل اصلی دور بودن این زمین از هتل است.

استقلالی ها برای آنکه به زمین تمرین برسند، باید مسافتی حدودا یک ساعته را در جده طی کنند که این مساله موجب نارضایتی شده است. از این رو با توجه به اعتراض اولیه استقلال درباره زمین تمرین، دیگر اعتراض جدیدی به دور بودن زمین انجام نشده است.

حال باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت