آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 25 فروردین چقدر بود؟


آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 25 فروردین چقدر بود؟

روز سه‌شنبه‌ اسکناس امریکایی 200 تومان کاهش قیمت داشت. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 25 فروردین 1400 چقدر بود؟ نوشته آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 25 فروردین چقدر بود؟ اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، روز سه‌شنبه‌ اسکناس امریکایی ۲۰۰ تومان کاهش قیمت داشت. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: در چهارمین روز هفته، افزایش قیمت دلار ادامه نیافت. روز سه‌شنبه، دلار از مرز ۲۵ هزار تومانی عقب‌نشینی کرد. این اتقاق در حالی رخ داد که مرزشکنی دلار در روز دوشنبه بسیاری از نوسان‌گیران را به ادامه روند صعودی امیدوار کرده بود.

برخی فعالان‌ باور داشتند هراس از عرضه بازارساز موجب شد که قیمت دلار در روز چهارم هفته در روند نزولی قرار بگیرد. روز سه‌شنبه‌ دلار ۲۰۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۲۴هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

به باور فعالان، دیروز صرافی‌های بانکی از نزدیکی مرز ۲۴ هزار تومانی اقدام به فروش دلار کردند و همین موضوع موجب شد که سفته‌بازان و نوسان‌گیران دلار تا حدی از بازار عقب‌نشینی کنند. ساعت ۴ بعدازظهر دیروز نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۶۰ تومان بود که کاهش ۲۴۰ تومانی را نسبت به روز دوشنبه نشان می‌داد.

سفته‌بازان زمانی که مشاهده کردند بازارساز اصرار به کاهش قیمت دارد، ریسک زیادی برای افزایش خریدهای خود نکردند. در کنار این، روز گذشته تقاضاهای حواله‌ای نیز افت کرد. روز سه‌شنبه، نرخ حواله درهم از محدوده ۶‌هزار و ۹۰۰ تومانی عقب‌نشینی کرد و تا حوالی ۶ هزار و ۸۴۰ تومان پایین رفت.

افت نرخ حواله درهم علامت انتظاری کاهشی دیگری به معامله‌گران بازار داخلی بود و موجب شد که میزان خریدها در سبزه‌میدان و خیابان فردوسی کاهش پیدا کند.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟